انتشارکتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۹ کد : ۴۲۰۵۳ فرهنگی
کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، منتشر شد.
انتشارکتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، توسط شعبه انتشارات جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان کتاب "نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری" تالیف دکتر سیدفتح الله امیری عقدایی و دکتر مجید فروزان با شمارگان 500 نسخه، 201 صفحه در 9 فصل و قطع وزیری چاپ و به بازار کتاب عرضه شد.

تحلیل و ارایه تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان امروز که محیطی پویا و دائم التغیر را تجربه می‌کنند نه‌ تنها هدف نگارش این کتاب بوده که امید است منبع مفیدی نیز برای همه فعالان و علاقه‌مندان به حوزه مدیریت فروش و مشتری مداری باشد.

گفتنی است؛ چاپ اول این کتاب در زمستان 1400 با قیمت 650 هزار ریال عرضه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاددانشگاهی به آدرس shop.isba.ir نسبت به خرید، اقدام کنند.

کلیدواژه‌ها: کتاب چاپ کتاب جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان


نظر شما :