کتاب «مدیریت منابع روسازی» چاپ و روانه بازار شد

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۷ کد : ۴۱۶۵۴ فرهنگی
کتاب «مدیریت منابع روسازی» اثر رالف هاس، دونالد هادسون، لین کووفالز، ترجمه دکتر سجاد رضایی، عمران مرادی، کریم سلیمی، در انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شد.
کتاب «مدیریت منابع روسازی» چاپ و روانه بازار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان، کتاب «مدیریت منابع روسازی» اثر رالف هاس، دونالد هادسون، لین کووفالز، ترجمه دکتر سجاد رضایی، عمران مرادی، کریم سلیمی، در انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شد.

کتاب مدیریت منابع روسازی یک مرجع ضروری برای اساتید، دانشجویان و اشخاصی است که در ادارات، سازمانها و شرکتهای راهسازی فعالیت و مستقیماً مسئولیت مدیریت روسازی راه، پارکینگ و فرودگاه را بر عهده دارند. این کتاب به منظور یکپارچه‌سازی فعالیت‌هایی است که با استفاده از بهترین فناوری‌ها و فرآیندهای مدیریتی موجود، بتواند روسازی راحت و مقرون به صرفه‌ای را فراهم سازد. این امر در هفت بخش اصلی و ۴۲ فصل از تحول در مدیریت روسازی تا الزامات زمانی تا تعیین نیازها و برنامه نویسی اولویتی بهسازی و نگهداری و به دنبال آن، طراحی ساختاری و تحلیل اقتصادی، اجرای سیستم‌های مدیریت روسازی، ویژگی‌های اساسی سیستم‌های کار و بالاخره نگاه به آینده ارائه می‌شود. جدیدترین متدولوژی‌ها و کاربردهای علمی و عملی در مدیریت منابع روسازی در این کتاب ارائه شده است. همچنین نمونه‌های به روز در دنیای واقعی ارائه شده و لیست گسترده‌ای از منابع برای هر قسمت ذکر گردیده است.

کتاب « مدیریت منابع روسازی» در 534 صفحه در قطع وزیری و با قیمت 110 هزار تومان در بهمن ماه 1400 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل فرمایند.

کلید واژه ها: کتاب جهاددانشگاهی کردستان


نظر شما :