نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی قم و رییس دانشکده فارابی دانشگاه تهران برگزار شد

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۵ کد : ۴۱۳۸۴ عمومی
در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی قم و رییس دانشکده فارابی دانشگاه تهران بر لزوم همکاری های هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، پژوهشی، مرکز نوآوری و شتابدهی تاکید کردند.
نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی قم و رییس دانشکده فارابی دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، دکتر محمد حیدری در نشست با دکتر حمید زارع، ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان رئیس دانشکده فارابی دانشگاه تهران، همکاری‌های گذشته جهاددانشگاهی قم و دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران را پر برکت توصیف کرد و گفت: همکاری‌های خوبی در زمینه فرهنگی دانشجویی بین دو نهاد انجام شده و گسترش این برنامه‌ها نیازمند برنامه ریزی بیشتر است.

حیدری به معرفی فعالیت های پژوهشی جهاددانشگاهی قم پرداخت و گفت: می توان زمینه  همکاری خوبی بین جهاد دانشگاهی قم و دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در حوزه پژوهش و فناوری صورت گیرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم نیز در این نشست به معرفی ماموریت‌ها و تشکیلات معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی پرداخت و گفت: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با توجه به ماموریت‌های ویژه ای خود بیشترین فعالیت را در دانشگاه دارد.

علی حسینی شرح کاملی از فعالیت های سازمان دانشجویان و مزایای عضویت دانشجویان در آن ارائه کرد و گفت: ما برای رشته های مختلف دانشگاهی مسیر شغلی ایجاد کرده ایم به گونه ای که هر دانشجو با ورود به دانشگاه تا زمانی که فارغ التحصیل شود با بهره گیری از این مسیر شغلی می تواند نرم افزارها و مهارت‌های مورد نیاز رشته خود  برای ورود به بازار کار را فرا بگیرد.

حسینی در ادامه به معرفی کارگروه های آموزشی جهاد دانشگاهی پرداخت و گفت: دانشجویان می توانند در دانشگاه خود دوره های مهارتی را فرا بگیرند و در صورت قبولی گواهینامه جهاد دانشگاهی را دریافت ککند.

دکتر زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران نیز در این نشست به آمادگی دانشگاه برای همکاری با جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: این نهاد نیز آمادگی کامل جهت همکاری در فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی را دارد و می توان با کمک هم نیازهای یکدیگر و در حقیقت نیازهای جامعه را مرتفع نمود.

ریحانه زارعی، مدیر شعبه جهاددانشگاهی قم در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این شعبه پرداخت.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی قم


نظر شما :