کمپین «برگ‌های مهربانی»در هرمزگان آغاز به کار کرد

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۳ کد : ۴۱۰۷۴ فرهنگی
مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان از آغاز به کار کمپین «برگ‌های مهربانی» در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه محیط زیست و تأمین بخشی از هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان، خبر داد.
کمپین «برگ‌های مهربانی»در هرمزگان آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان، صادق یوسفی اظهار کرد: کمپین «برگ‌های مهربانی» در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه محیط زیست و در کنار آن کمک به تأمین بخشی از هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که در این کمپین کاغذهای باطله و کتاب‌های مستعمل به مدت ۱۰ روز جمع‌آوری می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند، اقلام کاغذی خود را از تاریخ ۹ تا ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، واقع در ابتدای بلوار دانشگاه و یا کافه کتاب ساحل، واقع در خیابان داروپخش، درب غربی بیمارستان کودکان تحویل داده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان یادآور شد: این کمپین با مشارکت سازمان دانشجویان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان و کافه کتاب ساحل وابسته به خیریه ساحل خلیج‌فارس راه‌اندازی شده و در ماه‌های بعد نیز تکرار خواهد شد.


نظر شما :