طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان:

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اصفهان منصوب شد

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۲ کد : ۴۰۶۶۵ فرهنگی
طی حکمی از سوی مهدی ژیان‌ پور، محمد رهبری به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان منصوب شد.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اصفهان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی اصفهان، مهدی ژیان پور رئیس جهاددانشگاهی  اصفهان با صدور حکمی محمد رهبری را به‌عنوان معاون فرهنگی این واحد منصوب کرد.

در حکم رئیس جهاد دانشگاهی اصفهان آمده است:

"با عنایت به سوابق، تجارب و فضایل جنابعالی ، به‌موجب این حکم به‌عنوان « سرپرست معاونت فرهنگی» منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم جوانان و دانشجویان، اهتمام و راهبری جنابعالی و تلاش سایر همکاران گرانقدر معاونت فرهنگی در مسیر چشم‌انداز ترسیم‌شده موجب تحقق دستاوردهای بزرگتر و موفقیت‌های بیشتری در زمینه تعمیق باور های دینی و آگاهی سیاسی، ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی،رشد خلاقیت و پرورش استعدادها و نیز تقویت مشارکت اجتماعی سیاسی عموم شهروندان به ویژه نسل نو گردد. در سایه عنایت پروردگار تندرست و سربلند باشید.."

محمدرضا رهبری متولد 1352 است و در کارنامه خود سابقه معاونت فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان، مدیرت خانه‌ی تئاتر حوزه‌ی هنری، مدیریت برخی از مراکز هنری از جمله هنر سرای خورشید، تالار هنر، خانه شهروند، خانه‌‎ی جوان، موزه هنرهای معاصر، دفتر تخصصی تئاتر(تالار هنر) و اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی منطقه‌ی 4 شهرداری اصفهان دارد. وی همچنین به تألیف کتبی از جمله ترانه‌های شهر و امیر اسماعیل به روایت رحمان حجم ساز پرداخته است.

پیش از رهبری، مرحوم داریوش اسماعیلی سرپرستی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان را بر عهده داشت.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی اصفهان


نظر شما :