دبیر فراکسیون کارآفرینان مجلس در بازدید ازنشریه بازارکارمطرح کرد:
لزوم ایجاد تشکل رسانه های اشتغال و کارآفرینی در کشور
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر علیرضا احمدیان دبیر فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی در این بازدید بر لزوم تشکیل تشکل رسانه های اشتغال و کارآفرینی در کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و کارآفرینی که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم است، ضرورت دارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارتخانه های اقتصادی مثل صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی، اصناف و همه دستگاه های ذیربط از رسانه های فعال در عرصه اشتغال و کارآفرینی حمایت نمایند.
دبیر فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نشریه بازارکار جهاددانشگاهی با 21 سال سابقه انتشار در حوزه استخدام، اشتغال و کارآفرینی مورد اعتماد و توجه همه مخاطبان و مسئولان است تصریح کرد: در شرایط کرونا و کاهش تیراژ مطبوعات همه نشریات دچار مشکل شدند اما موضوع اشتغال همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شب و روز نمی شناسد و همه باید برای این مهم تلاش کنند و باید از رسانه های این حوزه نیز حمایت لازم صورت بگیرد تا بتوانیم در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال موفق عمل کنیم.
مهندس سیروس دشتی مدیرکل اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی نیز در این بازدید با اشاره به موقعیت مجلس شورای اسلامی در زمینه تصمیم گیری های حوزه اشتغال و کارآفرینی گفت: جهاد دانشگاهی طرح های مختلفی در حوزه اشتغال و کارآفرینی جوانان و دانش آموختگان و زنان دنبال می کند و آماده همکاری با مجلس شورای اسلامی و دستگاه های مختلف فعال در حوزه اشتغال در دولت سیزدهم است.
وی با اشاره به کلام رهبری مبنی بر اینکه"مجموعه ای که برای ایجاد اشتغال در کشور کار می کند، باید مثل اتاق جنگ دفاع مقدس که شب و روز نمی شناخت، کار کند" گفت: این سخن و فرمایش رهبری را نصب العین خود قرار داده ایم و در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی آن را دنبال می کنیم.
امیر علی بینام سردبیر بازارکار نیز از ایده مطرح شده از سوی دکتر احمدیان مبنی بر لزوم تشکیل تشکل رسانه های اشتغال و کارآفرینی در کشور استقبال کرد و بر شکل گیری این تشکل با حضور همه رسانه های فعال در حوزه اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد.
نظر شما :