انتصاب اعضای شورای عالی یازدهمین آیین «اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران»

۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۸ کد : ۳۸۸۳۲ عمومی
در حکمی از سوی رییس جهاددانشگاهی اعضای شورای عالی یازدهمین آیین «اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران» منصوب شدند.
انتصاب اعضای شورای عالی یازدهمین آیین «اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)، علی‌محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور، محمدحسین کفعمی رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی ـ دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی ـ اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سعید محمدی معاون فنی و فناوری‌های نوین سازمان انتقال خون ایران، دکتر سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران، دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمد گل‌فشان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را به عنوان اعضای شورای عالی یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران منصوب کرد.

 

در متن حکم آمده است:

فداکاری و ایثار از مفاهیم متعالی و فضیلتی انسانی است که ریشه در فطرت پاک انسان به عنوان خلیفه خداوند در زمین دارد و در ضمیر او به ودیعه گذارده شده است. به همین دلیل، ایثار و فداکاری در همه جوامع بشری و ادیان و مذاهب، به عنوان مفهومی والا و ارزشمند جاری است و همگان به انسان‌های فداکار و ایثارگر به دیده احترام و تکریم می‌نگرند.

امید است با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، در توسعه و تعمیق روزافزون فرهنگ ایثار و فداکاری و برگزاری موفق و با شکوه آیین یازدهم، موفق باشید.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی انتصاب


نظر شما :