از سوی جهاددانشگاهی خراسان رضوی؛

شماره دوازدهم دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد

۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۶ کد : ۳۸۳۰
شماره دوازدهم دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری (پاییز و زمستان ۱۳۹۷) منتشر شد.
شماره دوازدهم دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، این نشریه به سردبیری دکتر حمید ضرغام بروجنی و صاحب امتیازی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی منتشر شد.

در این نشریه  مقاله اهداف تشکیل اتحاد­های استراتژیک در کسب­وکارهای گردشگری پزشکی ایران ازعلی اصغر شالبافیان، هاشم آقازاده، حمید ضرغام بروجنی، علی حیدری، تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت­های خدمات مسافرتی و گردشگری از مهدی دهقانی سلطانی، اردشیر شیری، مریم مصباحی، امین همتی، سرمایه اجتماعی و وفاداری زائران اصفهانی به محله سرشور مشهد از ندا عیدگاهیان کاسب، مژگان عظیمی هاشمی و تأثیر ارزش ادراک‌شده از برند بر قصد خرید سوغات منتشر شده است.

موردمطالعه: سوغات آبنبات بجنورد از زهرا نیکخواه فرخانی، نرگس آهنچیان، زهرا نوری، نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیست‌محیطی با توسعه پایدار بوم­گردی، مورد مطالعه: شهرستان‌های مهدی­شهر و سمنان از سمانه پارسا، سیدحسن کابلی، سکینه جعفری، مدل­سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران از محمدرضا فرزین، امیر افسر، علیرضا دبیر، ابتهال زندی  و تحلیل جامعه­ شناختی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران  به مقصد گردشگری از آرش قهرمان، فائزه اعظم کاری، سمیه عفتی از دیگر مقالات انتشار یافته در این نشریه است.

علاقمندان علاوه بر تهیه نشریه می‌توانند با مراجعه به سایت جدید دوفصلنامه به  آدرس journalitor.irمقالات را مطالعه کنند.

گفتنی است؛ دوفصلنامه " مطالعات اجتماعی گردشگری " در سامانه های ISC و SID نمایه می‌شود.

 

 


نظر شما :