کتاب « بازاریابی خدمات » روانه بازار نشر شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان ، «بازاریابی خدمات» عنوان اثری است که به تازگی توسط انتشارت جهاددانشگاهی کردستان منتشر شده است. این اثر نوشته مانفرد برون، دومینیک جورجی و ترجمه سهیلا مهمانوازان و کیوان موسوی چشمه کبودی می باشد.
خلق ارزش مهمترین چالش شرکت های خدماتی است. بازاریابی خدمات معمولاً از نقطه نظرعملیاتی، با شروع از ویژگی های خاص خدمات ، مورد توجه قرار میگیرد. به طور کلی بیشتر متون بازاریابی خدمات جزئیات و مشخصات را شامل نمی شود و سازماندهی آنها معمولاًبه طورسنتی و اغلب پیرو رویکرد 4Ps است.
این کتاب علاوه بر این که شامل یک دیدگاه استراتژیک است، به طور نوآورانه ای ویژگی های خدمات را به نظم درآورده و رویکردی علمی وعملی را برای بازاریابی خدمات ارزش محور ارایه می دهد.
کتاب « بازاریابی خدمات» در 505 صفحه در قطع وزیری و با قیمت 100 هزار تومان در آبان ماه 1400 توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان منتشر شده است.
علاقهمندان برای تهیه این اثر میتوانند با سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس بگیرند.
نظر شما :