توسط انتشارات جهاددانشگاهی قزوین؛

کتاب فرایند طراحی بازار متناسب با ساخت شبکه‌های فرهنگ وارد بازار نشر شد

۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۲ کد : ۳۷۴۳ فرهنگی
کتاب فرایند طراحی بازار متناسب با ساخت شبکه‌های فرهنگ نوشته دکتر حسین نورمحمدزاد عضو هیأت علمی دانشگاه یزد و ثریا مکی نیری توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
کتاب فرایند طراحی بازار متناسب با ساخت شبکه‌های فرهنگ وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین، علی دل زنده مدیراجرایی انتشارات جهاددانشگاهی با اعلام این خبر افزود: در مقدمه این کتاب اینطور آمده است که  رویکرد جامعه¬ شناسی مدرن به بازارها، بازار را مفهومی فراتر از مکان بازار می¬داند؛ و آن را واقعیتی از خریدار و فروشنده به‌عنوان کنشگران بازار می¬داند که در آن به مبادله می¬پردازند. در این دیدگاه بازار محصول کنش انسانی افراد با یکدیگر است.

وی عنوان کرد: در این کتاب با وارد شدن چنین نظریاتی، شبکه ¬های بازار با شبکه¬ های اجتماعی مطرح در نظریات فرهنگ¬ گرایانِ ساختارگرا بسیار نزدیک می¬شود. نزدیکی این مفاهیم مفهومی به نام فرهنگ داد و ستد در بازار را در این پژوهش مطرح می¬کند.

دل زنده اظهار کرد: ارتقاء کیفیت زندگی از اهداف اصلی طراحی و برنامه‌ریزی شهری است و هدف اصلی در این جلد از راهنمای طراحی فضاهای شهری، ارتقاء کیفیت زندگی با طراحی فضاهای امن شهری است..

مدیراجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت:عنوان کتاب نیز محصولِ این نگاه در طراحی بازار است. کتاب حاضر در قالب 5 فصل به پیشینه طراحی و پژوهش ،روش و ساختار پژوهش و طراحی، مروری بر ادبیات موضوع،شناخت و تحلیل بازار عرب‌ها و بازطراحی ساخت کالبد بازار متناسب با شبکه‌های ساخت فرهنگ داد و ستد می پردازد.

گفتنی است ،کتاب « فرایند طراحی بازار متناسب با ساخت شبکه‌های فرهنگ » با شمارگان هزار نسخه در 204 صفحه به بهای 25000 تومان و در قطع رقعی از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

 


نظر شما :