نشست مشترک جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و اتاق بازرگانی استان برگزار شد

۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۱ کد : ۳۷۰۱ آموزش و کارآفرینی
نشست مشترک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ۱۲ آذر ماه برگزار شد
نشست مشترک جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و اتاق بازرگانی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، رییس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی اصفهان، در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‏های شاخص جهاددانشگاهی در حوزه‏های پژوهشی و آموزشی، جهاددانشگاهی را برندی معتبر و مهم معرفی و خواستار گسترش همکاری‏های مشترک شد.

مهندس امیرکشانی با تأکید بر حمایت و مساعدت این اتاق از گسترش فعالیت‏های جهاددانشگاهی، خواستار طراحی و گسترش برنامه ‏های جهاددانشگاهی به منظور تعامل و ارتباطات بیشتر با صنایع متوسط وکوچک استان شد.

همچنین رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به معرفی جهاددانشگاهی به ارایه  گزارش مبسوطی از توانمندی‏ها و فعالیت‏های انجام شده توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان پرداخت.

مهندس مرتضی تیموری برگزاری دوره‏های آموزشی توسعه‏ی کسب و کار برای بنگاه‏های اقتصادی و شرکت‏های تولیدی فعال در شهرک‏های صنعتی به کارفرمائی و همکاری شرکت شرکت‏های صنعتی استان و انجام طرح‏های پژوهشی برای برخی از صنایع استان را گوشه‏ای از همکاری و فعالیت‏های این واحد در حوزه‏ی صنایع استان برشمرد.

در این نشست مقرر شد با تشکیل جلسات اختصاصی گسترش همکاری‏های مشترک، اجرائی شود.

گفتنی است؛ این نشست با حضور دکتر خسروی عضو شورای اسلامی اصفهان، دکتر سلیمانی دبیر کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی اصفهان ، دکتر تفکری مدیر آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مهندس ابوذر پورمدنی معاون پژوهشی و غلامرضا ریحانی معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و تعدادی از کارشناسان و صاحب‏نظران برگزارشد.


نظر شما :