برگزاری کارگاه آموزشی بسته بندی و تبلیغات در اردبیل
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، در این کارگاه کارشناس تبلیغات گفت: تبلیغات ابزاری برای ارتباطات بازاریابی یک فرد، سازمان یا نهاد تجاری برای تبلیغ یا فروش ایده، محصول یا خدمات است که می تواند به شکل بصری یا صوتی باشد.
سینا نویدی اظهار داشت: برای جلب توجه گروه خاصی از مردم یا جامعه از تبلیغات استفاده میشود و تنها محدود به حوزه کسب و کار نیست و اغلب توسط سازمانهای دولتی و غیر دولتی، احزاب سیاسی، سازمانهای مذهبی و غیره نیز استفاده میشود.
وی افزود: تبلیغات فقط با هدف ارایه یک محصول یا خدمات مصرفی صورت نمیگیرد بلکه موسسات و گروههای مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی هم برای پیشبرد اهداف، معرفی و دستاوردهای خود از آن بهره میگیرند.
نویدی با بیان این که تبلیغات امروزی از طریق رسانههای متعددی مانند مجلات، روزنامه، رادیو، تلویزیون، بیلبورد، وبلاگ، رسانههای اجتماعی، وب سایتها و غیره انجام می شود، تصریح کرد: اهمیت بسیار زیاد تبلیغات باعث شده اکثر شرکت و کسب و کارها هر سال هزینههای زیادی را صرف این مسئله کنند چرا که این امر به معرفی کسب و کار جدید، خدمات یا محصولات نو کمک میکند و باعث موفقیت در کسب و کار میشود.
این کارشناس با بیان این که تبلیغات باعث آگاهسازی جامعه نسبت به کسب و کار یا محصول میشود، اذعان کرد: تبلیغات به شرکتها در معرفی خود، خدمات یا محصولشان و جذب مشتری کمک میکند.
نویدی در ادامه انواع تبلیغات، تاثیر آن در فروش محصول و رونق کسب و کار، نقش بستهبندی در معرفی محصول، انواع و نقش بستهبندی در معرفی محصول و افزایش فروش را تشریح کرد و به پرسشهای حاضران پاسخهای لازم ارائه و راهنماییهای مناسب پیشنهاد کرد.
نظر شما :