انتصاب دبیر و اعضای شورای نظارت و گسترش مراکز آموزشی جهاددانشگاهی

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰ کد : ۳۶۴۴۷ عمومی
در احکامی جداگانه از سوی دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی دبیر و اعضای شورای نظارت و گسترش مراکز آموزشی این نهاد منصوب شدند.
انتصاب دبیر و اعضای شورای نظارت و گسترش مراکز آموزشی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه دبیر و اعضای شورای نظارت و گسترش مراکز آموزشی این نهاد را برای مدت دو سال منصوب کرد.

در این احکام دکتر سهیل دادخواه مدیر کل راهبری و نظارت راهبردی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی به عنوان دبیر و دکتر مهدی باصولی، دکتر محمدرضا پورعابدی، احمد عبدی‌پور، دکتر محمدعلی گودرزی، دکتر بهروز بادکو، دکتر سید سعید هاشمی، دکتر عیسی علیزاده، دکتر سیدعلیرضا علوی و دکتر رامین صرامی فروشانی به عنوان عضو شورای نظارت و گسترش مـراکز آموزشی جهاددانشگاهی منصوب شدند.

در متن این احکام آمده است؛ امید دارد با توکل به خداوند متعال و استفاده از تمام توان علمی و اجرایی خویش و تعامل با سایر اعضای این شورا، در مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شاهد ارتقاء کیفی و کمی مراکز آموزشی جهاددانشگاهی مبتنی بر اهداف، سیاست‌ها و مأموریت‌ها به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

گفتنی است پیش از این دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی جهادانشگاهی از سوی دکتر طیبی به عنوان نایب رییس شورای نظارت و گسترش مراکز آموزشی منصوب شده بود.

کلید واژه ها: انتصاب


نظر شما :