گسترش همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با جهاددانشگاهی استان

۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۰ کد : ۳۲۹۲۳ عمومی
در نشست رییس جهاددانشگاهی قزوین با دکتر کشتکار رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقرر شد تا با استفاده ظرفیت های دو مجموعه، فعالیت های مشترک علمی، پژوهشی و فرهنگی در جهت پیشرفت استان صورت بگیرد.
گسترش همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین، مهندس پیله چی رییس جهاددانشگاهی قزوین روز گذشته 12تیرماه با دکتر کشتکار رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد؛ مهندس پیله چی به معرفی مجموعه جهاددانشگاهی پرداختند و به ظرفیت های موجود در این مجموعه و فعالیت های شاخص و برگزیده جهاددانشگاهی استان قزوین اشاره کردند.

در ادامه این جلسه معاونین و مدیران بخش های مختلف جهاددانشگاهی به بیان فعالیت ها و معرفی بخش های خود پرداختند و زمینه های همکاریهر بخش با مجموعه دانشگاه آزاد را بیان کردند

همچنین دکتر کشتکار نیز به توانمندی های دانشگاه آزاد در بخش های علمی ، پژوهشی و فرهنگی اشاره کردند و به همکاری های مشترک تاکید داشتند.

در پایان این نشست مقرر شد تا با استفاده ظرفیت های دو مجموعه، فعالیت های مشترک علمی، پژوهشی و فرهنگی در جهت پیشرفت استان صورت بگیرد.

کلید واژه ها: قزوین استان قزوین جهاددانشگاهی استان قزوین جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان بخش دانشگاه دانشگاه آزاد مجموعه آزاد


نظر شما :