رییس جهاددانشگاهی استان قزوین:

علاقه‌مندی تاثیر مستقیمی در بهره‌وری افراد خواهد داشت

۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۵ کد : ۳۲۷۰ فرهنگی
رییس جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: علاقه‌مندی تاثیر مستقیمی در بهره‌وری افراد خواهد داشت به همین جهت در تلاش هستیم جهادگران علاوه بر کار کردن در مجموعه جهاددانشگاهی و کسب درآمد، به کار خود نیز علاقه‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین، فرشاد پیله‌چی روز گذشته 26 آبان از مرکز انتشارات و مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری جهاددانشگاهی قزوین بازدید کرد.
پیله‌چی در این دیدار با اشاره به فرآیندهای کاری در جهاد دانشگاهی اظهار کرد: سعی می‌کنیم جهادگران علاوه بر کار کردن در مجموعه جهاددانشگاهی و کسب درآمد، به کار خود نیز علاقه‌مند شوند، زیرا این علاقه‌مندی تأثیر مستقیمی در بهره‌وری افراد خواهد داشت.
وی ادامه داد: سعی و تلاش شما جهادگران در شد مجموعه به رشد خود شما منجر خواهد شد و همین تلاش باعث می‌شود که جهاد در بین مردم بیشتر از قبل شناخته شود.

پیله‌چی در پایان به تربیت نیرو در جهاددانشگاهی تاکید کرد و این امر را جزو وظایف تمامی جهادگران این مجموعه دانست.
 
تحقق 100 درصدی تعهدات انتشارات تا پایان سال‌جاری

در این دیدار علی دل‌زنده مدیر اجرایی انتشارات به فعالیت‌های مرکز اشاره کرد و گفت: تقریبا به 70 درصد تعهداتی که درزمینه ی جذب کتاب داده بودیم رسیده‌ایم و تا آخر بهمن‌ماه امسال نتیجه قطعی این روند را خواهیم دید.
دل‌زنده اضافه کرد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا ماه آینده 30 درصد دیگر تعهدات عملی شده و در اسفندماه امسال نتایج آن را خواهیم دید.
مدیر مرکز انتشارات با اشاره به بازار هدف خود عنوان کرد: با اساتید دانشگاه‌های برتر کشور در ارتباط هستیم و در حال حاضر دانشگاه‌های فارابی، تهران، علم و صنعت، شهید رجایی، تبریز ازجمله دانشگاه‌هایی است که به‌عنوان بازار هدف ما در حوزه نشر هستند.

 


نظر شما :