معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس:

مهلت شرکت در جشنواره شهود قدسی تمدید شد

۰۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۹ کد : ۳۲۴۰۲ فرهنگی
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس و دبیر پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر "شهود قدسی"، از تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد فرهنگی هنری، خبر داد.
مهلت شرکت در جشنواره شهود قدسی تمدید شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، محمدرضا غلامپور چهارشنبه ۲ تیر و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره "شهود قدسی ۵" تا پایان تیرماه تمدید شده است، گفت: دلیل این تمدید مهلت ارسال آثار هنری دانشجویی، علاوه بر همه گیری کرونا و تاثیر آن بر روند آموزش حضوری در دانشگاه‌ها، همزمانی مهلت پایانی با زمان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، بوده است.

وی تمدید زمان پنجمین جشنواره قرآن و هنر را فرصت مناسبی برای دانشجویان علاقه مندی که هنوز آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نکرده اند دانست.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس گفت: تاکنون ۴ دوره این جشنواره با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و سایر دستگاه های فرهنگی و دانشگاهی در سطوح استانی و ملی، برگزار شده است.

دبیر جشنواره شهود قدسی گفت: دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش‌عالی سراسر کشور می‌توانند در سه رشته پوستر، لوگوتایپ و تصویرسازی، آثار خود را به نشانی الکترونیک cul.fr@acecr.ac.ir ارسال کنند.

غلامپور تنوع موضوعات پیشنهادی قرآنی را، از ویژگی های این دوره از جشنواره، دانست و گفت: شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عناوین سوره ها و اسامی سوگندهای قرآنی برای طراحی لوگوتایپ، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، قصه های قرآنی برای تصویرسازی و آیات مربوط به جهاد، موضوعات این دوره از جشنواره شهود قدسی است.

دبیر جشنواره شهود قدسی خاطرنشان کرد: موضوعات جشنواره، در قالب بروشورهایی به تفکیک، آماده و در سایت جهاد دانشگاهی استان فارس و سامانه رویتاب، بارگذاری شده است تا روند انتخاب موضوع برای علاقه مندان تسهیل شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی فارس مسابقه


نظر شما :