انعکاس تجربه کارآفرینان برتر در جهاددانشگاهی قم

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱ کد : ۲۷۸۲۴ عمومی
راه های توسعه فعالیت‌های مرتبط به کارآفرینی در استان قم در نشست رییس کانون کارآفرینی با رییس جهاددانشگاهی قم بررسی شد.
انعکاس تجربه کارآفرینان برتر در جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، نشست مشترک محمد حسین طاهایی رییس کانون کارآفرینی استان با دکتر محمد حیدری رییس ، علی حسینی معاون فرهنگی و لیلا ناصرپور معاون پژوهشی این مجموعه برگزار شد.

در این نشست دکتر حیدری با اشاره به ظرفیت های توسعه ای جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف گفت: جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است و در این سالها نیز با عزم جوانان مومن و متدین و انقلابی و متخصص سعی کرده است در راستای رفع خلاهای جدی کشور در عرصه های مختلف گام بردارد.

وی افزود: توسعه خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی در استان قم و حرکت جدی و افتخارآمیز در زمینه جلوگیری از کوچ بیماران مرتبط به ناباروری و درمان آنها در استان و جذب هزاران بیمار سلامت از استان‌ها و کشورهای مختلف جهان به مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی نشان دهنده ظرفیت های عالی این نهاد انقلابی است.

در ادامه ناصرپور نیز با اشاره به بخش های پژوهشی جهاددانشگاهی در زمینه سلول های بنیادی و دستاوردهای جدید در زمینه های نوین درمان ناباروری و آزمایشی آمادگی این مجموعه را در زمینه همکاری های مرتبط به سرمایه گذاری پژوهشی و علمی اعلام کرد.

علی حسینی نیز در این نشست با بیان دستاورهای فرهنگی و آموزشی و بسترسازی آموزش مجازی در استان از همکاری جدی این نهاد با مراکز مختلف مرتبط با کارآفرینی در استان خبرداد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم با اشاره به برنامه های هفتگی جهاددانشگاهی در دانشگاه های استان گفت: یکی از برنامه های هفتگی جهاددانشگاهی سلسله وبینار های صندلی تجربه است که در این برنامه کارآفرینان یا افراد خود ساخته تجربیات و رموز موفقیت خود را در اختیار دانشجویان، متقاضیان شغل و سایر مخاطبان جهاددانشگاهی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد با توجه به این که 85 کارآفرین برتر در کانون کارآفرینی استان آماده انتقال تجربیات خود به هم استانی ها هستند آمادگی داریم برنامه های صندلی تجربه را بصورت مشترک و با حضور این کارآفرینان موفق ادامه دهیم.

طاهایی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های کارآفرینی در استان قم بر لزوم توسعه فعالیت های مرتبط به مشاغل خانگی و... تاکید کرد.

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی قم نشست


نظر شما :