با مشارکت جهاددانشگاهی کردستان و آذربایجان غربی:

پیش رویداد استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه در سنندج برگزار شد

۲۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۸ کد : ۲۶۸۴ فرهنگی
رییس جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: پیش رویداد استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه با مشارکت مرکز رشد گیاهان دارویی کردستان و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در سنندج برگزار شد.
پیش رویداد استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه در سنندج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، مهندس سهراب نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش رویداد استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه با هدف تبیین رویداد ملی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه و فرهنگسازی در خصوص احیای دریاچه ارومیه و شناسایی ایده های بکر و خلاقانه در سنندج برگزار شد.
وی افزود:در این پیش رویداد اصول و مقدمات استارت آپ و نحوه طراحی و ارایه ایده در حوزه تولید محتوای دیجیتال به شرکت کنندگان ارایه شد.
سهراب نژاد اظهار کرد: دکتر تکیه خواه و مهندس ایوبی از اساتید توانمند در حوزه استارت آپ و کارآفرینی به عنوان سخنران در این پیش رویداد حضور داشتند.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در رویداد اصلی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه می توانند تا پایان مهرماه در سایت جشنواره به نشانی www.lakeurmiait.ir  و یا در سایت www.evand.com  ثبت نام نمایند.
وی افزود: رویداد اصلی استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه از تاریخ 30 آبان تا 2 آذر به همت جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.
 


نظر شما :