به همت جهاددانشگاهی زنجان با معرفی نفرات برتر؛

اولین رویداد استارتاپی در حوزه مجازی به کار خود پایان داد

۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۴ کد : ۲۶۶۸ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
رییس جهاددانشگاهی استان زنجان اظهار کرد: جهاددانشگاهی زنجان به صورت پایلوت با برگزاری استارتاپ‌ها سعی دارد در جهت تحقق سخنان مقام معظم رهبری حرکت کند.
اولین رویداد استارتاپی در حوزه مجازی به کار خود پایان داد

  به روابط عمومی جهاددانشگاهی زنجان، کامران جعفری در آیین اختتامیه اولین رویداد استارتاپی در حوزه فضای مجازی که به همت جهاددانشگاهی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، گفت: همواره می‌توان در سخنان مقام معظم رهبری توجه به اقتصاد ایرانی، کالای ایرانی، جوانان و کسب و کار را مشاهده کرد.

 وی ادامه داد: جهاددانشگاهی زنجان به صورت پایلوت با برگزاری استارتاپ‌ها سعی دارد در این جهت حرکت کند و کارهای خوبی را انجام دهد که در آن نشاط و شادی جوانان هم وجود دارد.

 رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان بیان کرد: در مجموعه جهاددانشگاهی افراد محکوم به لبخند و کار کردن هستند، اگر امروز کار نکنیم محکوم به شکست هستیم.

  جعفری اظهار کرد: نکته‌ای که باید همواره مورد توجه کارآفرین قرار گیرد، این است که از زمین خودن ناامید نشوند؛ چراکه هر شکستی زمینه‌ای برای پیروزی است.

گفتنی است؛ اولین رویداد استارتاپی در حوزه فضای مجازی کار خود را از روز چهارشنبه 25 مهرماه شروع کرد و به مدت 3 روز ادامه داشت و در روز جمعه 27مهرماه به پایان کار خود رسید و در این سه روز، 12 گروه به فعالیت خود ادامه دادند و سه گروه با نام‌های کافه انیما مقام اول، پیام ویزیت مقام دوم و نون خشک مقام سوم را از آن خود کردند.

 

 


نظر شما :