با امضای ۴ قرارداد؛

دوره‌های آموزشی در جهاددانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود

۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳ کد : ۲۵۵۷۲ آموزش و کارآفرینی
براساس ۴ قرارداد آموزشی منعقد شده بین اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری، کانون کارشناسان دادگستری، فرودگاه آبادان و شرکت فولاد اکسین با جهاددانشگاهی این نهاد دوره‌های آموزشی را ویژه دهیاران، کارشناسان دادگستری، کارکنان فرودگاه آبادان و خانواده پرسنل شرکت فولاد اکسین برگزار می‌کند.
دوره‌های آموزشی در جهاددانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، بر اساس قرارداد آموزشی منعقد شده بین اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان مقرر شد این واحد پنج دوره آموزشی به صورت مجازی و با عناوین "آشنایی با وظایف، تشکیلات و جایگاه قانونی دهیاریها"، "تسهیلگری با استفاده از روشهای مشارکتی برای دهیاران"، "قوانین و معاملات مالی دهیاریها"، "آشنایی با طرح هادی روستایی" و "اصول انعقاد قرارداد و پیمانکاری" برای بیش از 850 نفر از دهیاران استان برگزار کند.

طبق قرارداد امضا شده بین کانون کارشناسان دادگستری و جهاددانشگاهی استان برگزاری دوره آموزشی "آیین دادرسی" برای بیش از یکصد نفر از کارشناسان عضو کانون کارشناسان دادگستری به صورت مجازی بر عهده‌ی این واحد گذاشته شد.

با توجه به قرارداد امضا شده بین فرودگاه آبادان و جهاددانشگاهی خوزستان سه دوره آموزشی با عناوین "قراردادهای پیمانکارها"، "قوانین و مقررات استخدامی" و "ارزیابی کار و زمان" به صورت مجازی ویژه پرسنل این فرودگاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، با انعقاد قرارداد بین جهاددانشگاهی و شرکت فولاد اکسین مقرر شد خانواده پرسنل شرکت فولاد اکسین به مدت چهار ماه در دوره‌های آموزش مجازی جهاددانشگاهی خوزستان شرکت کنند.

کلید واژه ها: سازمان خوزستان آموزشی تفاهم‌نامه


نظر شما :