در نشست مجازی با معاون آموزشی جهاددانشگاهی بررسی شد؛

بررسی فاز اولیه طرح ملی مشاغل خانگی در استان قزوین

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱ کد : ۲۵۴۹۶ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
در نشست مجازی دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی با رییس جهاددانشگاهی قزوین فاز اولیه طرح ملی مشاغل خانگی در استان قزوین بررسی شد.
بررسی فاز اولیه طرح ملی مشاغل خانگی در استان قزوین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قزوین، نشست مجازی با موضوع طرح ملی مشاغل خانگی 18 آذرماه با حضور دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی و مهندس پیله چی رییس جهاددانشگاهی استان قزوین برگزار شد.

مهندس پیله چی در این نشست گزارشی از فعالیت های واحد قزوین در اجرای فاز اول طرح ملی مشاغل خانگی ارایه داد و به تلاش های مجموعه جهاددانشگاهی برای رسیدن به هدف اصلی طرح اشاره کرد و  گفت: در استان قزوین حدود 1600 نفر متقاضی شرکت در این طرح هستند که با کمک اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین، این افراد در سایت طرح ثبت نام کردند. همچنین در این بین با مساعدت اداره کار استان 2500 پیشران نیز شناسایی شدند که در حال رایزنی برای بهره بردن از آن ها در طرح ملی مشاغل خانگی هستیم.

رییس جهاددانشگاهی ادامه داد: به منظور شناسایی بهتر و همچنین اطلاع رسانی طرح در تمام استان، بازدیدهای میدانی متعددی از روستاهای استان به عمل آمد و همچنین جلسات متعددی با دستگاه های مرتبط با طرح ملی مشاغل خانگی برگزار شد.

دکتر بیجندی در ادامه این نشست با اشاره به تجربه دیگر استان ها گفت : استفاده از تجربه استان های پایلوت نقش مهمی جهت   موفقیت این طرح ایفا می کند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی در پایان این نشست گفت: رشته های جدیدی به طرح اضافه شده که افراد جدیدی می توانند در طرح مشارکت کنند، همچنین پیشران های ملی جهت بحث فروش نیز آماده همکاری می باشند.

گفتنی است، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یک طرح دو جانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی است که جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای و تسهیل‌گر در نظر گرفته شده است تا پروژه‌های مبتنی بر توسعه مشاغل خانگی را به صورت هدفمند در سطح کشور اجرا کند.

کلید واژه ها: واحد قزوین اشتغال مشاغل خانگی


نظر شما :