تقدیر دادگستری استان از رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی

۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۲ کد : ۲۵۱۳۰ فرهنگی
دادگستری آذربایجان غربی با اهدای لوح یادبود و تندیس جشنواره رسانه و عدالت از دکترامین رستم زاده رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی تقدیر کرد.
تقدیر دادگستری استان از رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دبیر جشنواره رسانه و عدالت به نمایندگی از رییس کل دادگستری استان با حضور در جهاددانشگاهی از دکتر رستم زاده در خصوص کسب رتبه برتر خبرگزاری های این نهاد در بین خبرگزاری‌های استان در جشنواره رسانه و عدالت قدردانی کرد.

دکتر تایوغ نقش خبرگزاری ایکنا را در ترویج فرهنگ اسلامی و آموزه های قرآنی در بین جامعه مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: خبرگزاری ایکنا همیشه در عرصه در جهت اعتلای فرهنگی عمومی و دینی و قرآنی گام‌های مثبتی برداشته وامیدواریم همچنان به عنوان یک رسانه معتبر در این راه پیشتاز باشد.

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه ها در تحقق عدالت اظهار کرد:  رسانه ها در واقع زبان گویای جامعه ومردم هستند واگر بتوانند سخن مردم را به گوش مسوولان برسانند وکاستی ها وکمبودها ومشکلات را با استدلال ومستند منعکس کنند یقینا در تحقق عدالت اجتماعی وعدالت قضایی نقش بسزایی خواهند داشت.

دکتر تایوغ اظهار کرد:تجربه نشان داده است رسانه های هر جامعه ای قوی، پویا و آزاد بوده اند آن جامعه مسیر تعالی وپیشرفت را طی کرده است چرا که با مخفی کردن مشکلات امکان حل آنها برای مسوولان نخواهد بود وچه قدر خوب که این مطالبه گری از طرف رسانه ها باشد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان غربی تقدیر


نظر شما :