مجوز «انتشارات جهاددانشگاهی خراسان جنوبی» صادر شد

۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷ کد : ۲۴۹۰۲ فرهنگی
رییس جهاددانشگاهی استان از صدور مجوز «انتشارات جهاددانشگاهی خراسان جنوبی» خبرداد.
مجوز «انتشارات جهاددانشگاهی خراسان جنوبی» صادر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی اظهار کرد: با توجه به تجارب جهاددانشگاهی در این عرصه و با پیگیری‌های مجدانه‌ی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان، مجوز انتشارات کتاب جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود: از این پس بر اساس آیین‌نامه نشر کتاب، مراحل اخذ مجوز نشر و چاپ کتاب محققان و پژوهشگران، معلمان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و همه اهل و اصحاب قلم از طریق انتشارات جهاددانشگاهی استان انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند درخواست چاپ و نشر کتاب‌های خود را به این انتشارات ارسال کنند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از پیشگامان عرصه‌ی چاپ و نشر کتاب است که وجود چندین شعبه‌ی پرسابقه‌ی انتشارات جهاددانشگاهی در مراکز استان‌ها و فعالیت گسترده در چاپ و نشر کتاب و مقالات گویای این موضوع است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی که در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی ناب اقدامات ارزشمندی انجام داده و می‌دهد، افزود: این مجوز برای ایجاد تسهیلات لازم در امر نشر تولیدات و آثار علمی علاقه‌مندان راه اندازی شده است.

صادقی اضافه کرد: شماره تلفن‌ 8-32219356 داخلی 112 در اختیار همگان است تا در صورت نیاز برای دریافت توضیحات بیشتر یا سفارش اثر، تماس حاصل کنند.
 

 

 

کلید واژه ها: واحد خراسان‌جنوبی مجوز انتشارات فرهنگی


نظر شما :