افتتاح کارگاه تولید لباس مدافعان سلامت و ماسک در جهاددانشگاهی همدان

۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴ کد : ۲۴۴۴۰ عمومی
در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ورود نیروهای مردمی و جهادی در موج سوم کرونا و هم‌زمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) کارگاه دوخت لباس مدافعان سلامت شهید مدافع حرم سیدمیلاد مصطفوی و کارگاه دوخت ماسک تنفسی شهید مدافع حرم مجتبی کرمی هیئت رزمندگان ثارالله همدان در محل جهاددانشگاهی همدان افتتاح شد.
افتتاح کارگاه تولید لباس مدافعان سلامت و ماسک در جهاددانشگاهی همدان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان، این مراسم با حضور سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) و معاون قرارگاه زیستی استان همدان، دکتر علی کلانترنیا سرپرست جهاددانشگاهی همدان ، دکتر هرمز نیک قدم از دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، دکتر ایمنی از نظام پرستاری استان همدان، دکتر حمیدیان از بیمارستان سینا و مصطفی میرزائی مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان برگزار شد.

سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین همدان (ع) گفت : با لبیک به‌فرمان رهبری که فرمودند برای گذر از شرایط کرونا فضای شهرها باید جهادی باشد بانوان در این کارگاه تولیدی هرروز 12 ساعته فعالیت می‌کنند تا سلامت را به همشهریان خود هدیه کنند.

دکتر علی کلانترنیا سرپرست جهاددانشگاهی همدان هم این کارگاه را چهارمین کارگاه زیر نظر جهاددانشگاهی استان معرفی کرد و گفت: در این کارگاه روزانه بیش از ۸۰۰ عدد ماسک و همچنین لباس مناسب برای کار در بخش‌های کرونای بیمارستان‌ها تولید می‌شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی واحد همدان تولید ماسک


نظر شما :