انتصاب مدیر کل منابع انسانی و امور اداری جهاددانشگاهی

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲ کد : ۲۲۰۹۴ عمومی
سید رضی آقاسیدی به عنوان مدیر کل منابع انسانی و امور اداری معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی منصوب شد.
انتصاب مدیر کل منابع انسانی و امور اداری جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سید محمدجواد شوشتری معاون پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد با حکمی سید رضی آقاسیدی را به عنوان مدیر کل منابع انسانی و امور اداری معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: انتظار می رود با عنایت به ماهیت نهاد انقلابی جهاددانشگاهی و نقش بی‌بدیل منابع انسانی این نهاد در ترویج فرهنگ جهادی در جامعه و تحقق آرمان‌های مقدس جهاددانشگاهی برای ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه سازی ارزش ها و اخلاق متعالی در این نهاد همت بگمارید.

استفاده از دانش و فناوری های روز، برنامه‌ریزی و تلاش جهادی برای توسعه و توانمندسازی منابع انسانی، بهبود مستمر وضعیت عمومی، حرفه‌ای و رفاهی جهادگران در تعامل سازنده با همه ی اعضا به ویژه مدیران کل محترم ستادی معاونت و اقدام سریع، دقیق و خلاقانه با رعایت حق الناس و حقوق بیت‌المال از شما و همکاران ارجمند آن اداره کل مورد انتظار می باشد.

 

معاونت پشتیبانی و سرپرستی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و مدیریت گروه سازماندهی ساختار و تشکیلات دفتر مرکزی از جمله سوابق اجرایی آقاسیدی مدیرکل جدید منابع انسانی و امور اداری است.

گفتنی است، در نامه ای جداگانه از تلاش های دکتر کاوس حیدری در زمان مسولیتش به عنوان مدیر کل منابع انسانی و امور اداری تقدیر و تشکر شد.

کلید واژه ها: جهادانشگاهی انتصاب عمومی


نظر شما :