پرفروش های سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در ۶ ماهه نخست سال

۰۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۹ کد : ۲۱۳۳ فرهنگی
پنج عنوان کتاب درصدر پرفروش های انتشارت جهاددانشگاهی در شش ماه نخست سال قرار گرفته است.
پرفروش های سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در ۶ ماهه نخست سال

 

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، کتاب‌های « مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار PLS »، « ارزیابی قابلیت اطمینان سیستم های قدرت »، « روش تحقیق پیشرفته»، «حقوق معماری»، «برند سازی داخلی» پرفروش های سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در 6 ماهه نخست امسال معرفی شد.

کتاب « مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار PLS» تالیف "علی داوری" و "آرش رضا زاده" به تشریح یکی از انواع روش های آماری پرداخته که بررسی ارتباطات میان چند متغیر در یک مدل را ممکن می سازد. نرم افزارSMART PLSیکی ازنرم افزارهای نسل دوم مدل سازی معادلات ساختاری به روش  PLSاست . مهم ترین ویژگی این نرم افزار عدم نیازبه حجم بالای نمونه وعدم نیازبه نرمال بودن توزیع داده است. مروری برمبانی مدل سازی معادلات ساختاری ،مدل سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزیی، آموزش نرم افزار 2SMARTPLS و مثالهای کاربردی کار با نرم افزار SMARTPLS از جمله مباحث این کتاب هستند.

کتاب «ارزیابی قابلیت اطمینان سیستم های قدرت» تالیف "روی بیلینتون - رونالد ان آلن " و ترجمه "دکتر محمود رضا حقی فام " و "مهندس محمد اسماعیل هنرمند" به مباحثی با عناوین ظرفیت تولید – روش های احتمالاتی پایه، ظرفیت تولید – روش فراوانی و تداوم، سیستم های بهم پیوسته، ذخیره بهره برداری، سیستم های مرکب تولید و انتقال، سیستم های توزیع – روش های پایه و شبکه های شعاعی، سیستم های توزیع – شبکه های موازی و حلقوی، سیستم های توزیع – روش های تعمیم یافته، پست ها و مراکز کلید زنی، دسترس پذیری نیروگاه و پست، کاربردهای شبیه سازی مونت کارلو و ارزیابی ارزش قابلیت اطمینان می پردازد.

کتاب « روش تحقیق پیشرفته» تالیف"دکتر محمد باقر نوبخت"، با هدف افزایش مهارت برای:1- تکمیل فرم پروپزال؛2- انجام مراحل تحقیق؛3- تدوین گزارش پایان‌نامه؛4- دفاع از پایان‌نامه؛5- استخراج مقاله برای چاپ در مجلات نمایه شده در ISC و ISI و غیره، در سه بخش تنظیم شده است.

کتاب «حقوق معماری»  تالیف "هانیه اخوت"  این کتاب با هدف بررسی قوانین حقوقی در معماری تنظیم شده و بر این اساس مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری و نیز مقررات ملی ساختمان را مد نظر قرار داده است. علاوه بر این اصطلاحات و مفاهیم حقوقی مهمی که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد، شناسایی و تعریف شده است.

کتاب « برند سازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه‌های موفق» تالیف "سعید شفیعی" با هدف پوشش مبانی و جمع آوری تجربیات موفق پروژه های برندسازی داخلی نوشته شده است. نیاز پژوهشگران مجریان حیطه های مدیریت استراتژیک ، مدیریت منابع انسانی و مدیریت بازاریابی و برند به شفاف‌سازی جایگاه برند داخلی یا برنده درون سازمانی نحوه نگارش فصول این کتاب را تحت تاثیر قرار داده است .

 

 

 


نظر شما :