مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان مرکز برتر استان شد

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰ کد : ۲۱۰۵۱ آموزش و کارآفرینی
رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان در بین ۱۴ مرکز علمی کاربردی سیستان و بلوچستان توانست رتبه برتر استانی را کسب کند.
مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان مرکز برتر استان شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، علیرضا اسماعیلی 11 مردادماه ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت و گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 99 توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

وی با بیان این‌که برای سومین سال متوالی در سال 1399 و با مشارکت مراکز آموزش علمی کاربردی، واحدهای ستادی و استانی این دانشگاه، مراکز آموزشی ارزیابی و سطحبندی شدند، ادامه داد: در این فرآیند مراکز بر اساس مدلی مشتمل بر 8 عامل، 58 ملاک و 183 نشانگر ارزیابی و با احتساب امتیازات کسب شده، تعیین سطح شدند که بر این نتایج 225 مرکز در سطح دو، 235 مرکز در سطح سه و 18 مرکز در سطح چهار قرار گرفتند.

رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان گفت: مرکز جهاددانشگاهی زاهدان در رتبه‌بندی امسال در سطح دو قرار دارد و البته سطوح تعیین شده مبین وضعیت جاری هر یک از مراکز آموزش علمی کاربردی بوده و نتایج حسب سطح عملکرد و میزان تحقق توصیه‌های اصلاحی، در ارزیابی‌های بعدی متغیر است.

اسماعیلی افزود: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان در بین ۱۴ مرکز در استان توانست رتبه برتر استانی را کسب کرده و جزء پنج مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی (از بین ۴۴ مرکز) برای سال ۱۳۹۹ منتخب شود.

وی در پایان از ریاست و همکاران ستادی واحد استانی جهاددانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی و نیز تمامی همکاران این مرکز آموزشی که در کسب این افتخار همیار بودند تقدیر و تشکر کرد.

کلید واژه ها: واحد سیستان و بلوچستان علمی کاربردی آموزشی پیام جهاد 5


نظر شما :