«ایکنا» رسانه برگزیده پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی معرفی شد

۰۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۲ کد : ۲۰۵۹۰ فرهنگی
برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با موضوعات کرونا و پساکرونا، سواد رسانه‌ای و مناسبت‌های ایام ماه مبارک رمضان معرفی و ایکنا به‌عنوان رسانه برگزیده اعلام شد.
«ایکنا» رسانه برگزیده پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از ایکنا، برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی که در ماه‌های اردیبهشت و خرداد امسال نسبت به تولید و نشر محتوا با موضوعات کرونا و پساکرونا، سواد رسانه‌ای و مناسبت‌های ایام ماه مبارک رمضان اقدام کرده بودند، از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

 هیات‌داوران دومین دوره پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی در بیانیه خود آورده است: «مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب تولیدکنندگان برگزیده، میزان ارتباط با محورهای تعیین‌شده در فراخوان تولید و نشر محتوا، خلاقیت در تولید محتوا، رعایت اصول طراحی محتوا، سناریو و محتوای پیام و اصول زیباشناسی بوده است. همچنین مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب ناشران برگزیده، تعداد محتواهای منتشرشده در رسانه، میزان بازدید مخاطبان از محتواها و کیفیت انتشار محتوا بوده است».

بنابراین گزارش، جوایز تولیدکنندگان محتواهای برگزیده، ۲۰ میلیون ریال و جوایز ناشران برگزیده ۳۰ میلیون ریال است.

 اسامی آثار و برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی بر اساس بررسی آثار تولید و منتشرشده در ماه‌های اردیبهشت و خرداد به این شرح است.

 همچنین، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به انگیزه ورود به ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و فرصت دوباره بازاندیشی در ایام و گذران امور، مجموعه‌ای از تأملات در حکایت‌ها، نکته‌ها و اقوال مندرج در متون کهن فارسی را با سخنان ساعد باقری، شاعر و پژوهشگر نامی ادبیات در ۳۰ قسمت به‌صورت ویدیویی تهیه و تنظیم کرد که این آیتم به‌عنوان برگزیده پویش تولید محتوا در فضای مجازی انتخاب و تقدیر شد.


نظر شما :