فرماندار ارومیه:

مدیران دولتی باید با نگاه ویژه از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی بهره‌مند شوند

۰۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۷ کد : ۲۰۵۸۹ عمومی
فرماندار ارومیه گفت: استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای رفع معضل بیکاری در جامعه ضروری است.
مدیران دولتی باید با نگاه ویژه از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی بهره‌مند شوند

به گزارش روابط عمومی آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی زاده با تبریک سالروز تأسیس جهاددانشگاهی بابیان اینکه مجموعه مذکور پتانسیل مناسبی جهت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی متناسب با نیاز جوانان دارد، تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های این مجموعه در حوزه‌های مختلف ازجمله رفع معضل بیکاری جوانان استفاده کرد.

وی بابیان اینکه این نهاد یکی از نهادهای شاخص کشور با رویکردی آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی است، گفت: مدیران دولتی باید به گسترش فعالیت‌ها و پیشبرد اهداف و استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، نگاه ویژه داشته باشند.

ملامحمدی زاده یادآور شد: جهاددانشگاهی از دل انقلاب اسلامی برخاسته و در سایه کارهای پژوهشی و تحقیقاتی قابل‌توجهی که تاکنون داشته، توانسته است در پیشرفت و شکوفایی کشور نقشی چشمگیر داشته و می‌تواند با افزایش کمی و کیفی فعالیت‌ها و ارائه ایده‌ها و برنامه‌های مدون، در مسیر رصد و شناسایی نیازهای جامعه گام بردارد.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در مجموعه جهاددانشگاهی کشور و به‌تبع آن استان آذربایجان غربی صورت گرفته است که قابل‌تقدیر است، خاطرنشان کرد: همواره کوشیده‌ام که دستگاه‌های دولتی برای تأمین زیرساخت‌های توسعه از فعالیت‌های جهاددانشگاهی، حمایت ویژه‌ای داشته باشند و خدا را شکر این نهاد در عرصه‌های مختلف پژوهشی دستاوردهای بسیار خوبی داشته و سیاست دولت حمایت از فعالیت‌های پژوهشی هست.

وی اظهار کرد: باید با بهره‌برداری از توان تحقیقاتی و پژوهشی جهاددانشگاهی و مجموعه دانشگاه، در مسیر توسعه علمی و آبادانی استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه گام برداریم.

 

کلید واژه ها: واحد آذربایجان‌غربی سالگرد عمومی


نظر شما :