انتشار کتاب «بازاریابی بین‌المللی»

۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶ کد : ۲۰۱۶۷ فرهنگی
کتاب «بازاریابی بین المللی» تالیف فیلیپ آر. کاتورا ، مری سی. جیلی ،جان ال. گراهام ، آرشیو بروس مانی و ترجمه دکتر ناصر آزاد و آزاده چتروز به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسید.
انتشار کتاب «بازاریابی بین‌المللی»

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، کتاب «بازاریابی بین المللی» تالیف فیلیپ آر. کاتورا، مری سی. جیلی،جان ال. گراهام، آرشیو بروس مانی و ترجمه دکتر ناصر آزاد و آزاده چتروز به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسید.

در خلاصه این کتاب آمده است: شرکت‌ها در دنیای کنونی در پی کسب مزیت از یک جنگل رقابت و در عین‌حال زندگی مدرن و وابسته به فناوری‌های نوین و دانش عمیق در کنار یکدیگر هستند؛ بازاری که شبه‌یکپارچه و مملو از روش‌های اساسی و زیرساخت‌های کنترل رویدادها است. مطالعه رخدادها در این میان، به عنوان تجزیه و تحلیل محیطی و به‌کارگیری فنون و دانش بازاریابی جهت کسب منافع از بازارهای چندگانه، کلید ورود به دنیای کسب مزیت‌های تصمیم‌گیری شرکتی است.

کتاب حاضر تلاشی روش‌شناسانه در جهت دسترسی به کلید یادشده است و شناخت، تحلیل‌های علمی، فنون پیشنهادی، معرفی رویدادها و مثال‌های واقعی و دانش مدیریت بازاریابی بین المللی را برای علاقه‌مندان، دانشجویان و دست اندرکاران عرصه بازاریابی بینالملل فراهم می‌کند.

گفتنی است، کتاب بازاریابی بین‌المللی در 992 صفحه و به قیمت 200 هزار تومان به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی وارد بازار نشر شد.

علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به آدرس تهران _ خیابان انقلاب _ خیابان فخررازی _ تقاطع ژاندارمری _ ساختمان منشور دانش _ طبقه همکف _ پلاک 6 مراجعه یا با شماره تلفن 02166487625 تماس حاصل کنند.

کلیدواژه‌ها: سازمان انتشارات کتاب فرهنگی


نظر شما :