انتشار کتاب «بازاریابی بینالمللی»
به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، کتاب «بازاریابی بین المللی» تالیف فیلیپ آر. کاتورا، مری سی. جیلی،جان ال. گراهام، آرشیو بروس مانی و ترجمه دکتر ناصر آزاد و آزاده چتروز به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسید.
در خلاصه این کتاب آمده است: شرکتها در دنیای کنونی در پی کسب مزیت از یک جنگل رقابت و در عینحال زندگی مدرن و وابسته به فناوریهای نوین و دانش عمیق در کنار یکدیگر هستند؛ بازاری که شبهیکپارچه و مملو از روشهای اساسی و زیرساختهای کنترل رویدادها است. مطالعه رخدادها در این میان، به عنوان تجزیه و تحلیل محیطی و بهکارگیری فنون و دانش بازاریابی جهت کسب منافع از بازارهای چندگانه، کلید ورود به دنیای کسب مزیتهای تصمیمگیری شرکتی است.
کتاب حاضر تلاشی روششناسانه در جهت دسترسی به کلید یادشده است و شناخت، تحلیلهای علمی، فنون پیشنهادی، معرفی رویدادها و مثالهای واقعی و دانش مدیریت بازاریابی بین المللی را برای علاقهمندان، دانشجویان و دست اندرکاران عرصه بازاریابی بینالملل فراهم میکند.
گفتنی است، کتاب بازاریابی بینالمللی در 992 صفحه و به قیمت 200 هزار تومان به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی وارد بازار نشر شد.
علاقهمندان برای تهیه این اثر میتوانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به آدرس تهران _ خیابان انقلاب _ خیابان فخررازی _ تقاطع ژاندارمری _ ساختمان منشور دانش _ طبقه همکف _ پلاک 6 مراجعه یا با شماره تلفن 02166487625 تماس حاصل کنند.
نظر شما :