برگزاری کارگاههای آموزشی بازاریابی دیجیتال در مازندران
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی مازندران، رمضان مهدیزاده فومشکناری مدیر تجاریسازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی مازندران اظهار کرد: استانداری مازندران با همکاری جهاد دانشگاهی با هدف توانمندسازی بانوان این استان در حوزه تجارت الکترونیک گام اجرایی طرح توانمندسازی بانوان در حوزه تجارت الکترونیک را آغاز کرد.
وی افزود: مقرر شد این طرح در سه شهر ساری، بابل و تنکابن به صورت پایلوت اجرا شود و یک جامعه 120 نفری در هر شهرستان از سوی فرمانداری ها انتخاب و برای مصاحبه فراخوان داده شد که از این جمع در هر شهرستان 40 نفر برای آموزش در نظر گرفته شدهاند.
مدیر تجاریسازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی مازندران گفت: پنج عنوان برای دوره تجارت الکترونیک برای این افراد تعریف شده که در گام اول در روزهای 24 و 25 خرداد در شهرهای ساری و بابل آموزش خود را آغاز کرد.
روفیا مجیدی معاون مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران با اشاره به اینکه امور بانوان استانداری مازندران تمام تلاش خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح به کار گرفته است تا در مسیر توانمندسازی بانوان استان به درستی اجرا شود، گفت: بانوان کارآفرین و پیشرانهای مشاغل خانگی هستند.
وی افزود: محتواهای ارایه شده در این طرح آموزشی و ترویجی شامل آینده کسب و کارها، تجارت در فضای مجازی، تولید و بازاریابی محتوا، ایجاد یک فروشگاه در فضای مجازی و بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی می شود.
معاون مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران خاطرنشان کرد: چهار رویداد ترویجی جهت معرفی پلتفرمهای فعال بومی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
مجیدی ابراز امیدواری کرد که، با برگزاری چنین دوره هایی موجبات تثبیت مشاغل خانگی را در استان شاهد باشیم.
نظر شما :