نماینده مردم دورود در مجلس تاکید کرد:

باور و تقویت جهاددانشگاهی توسط نمایندگان مجلس

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۳ کد : ۱۷۲۸۴ عمومی
دکتر گودرزی منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه ۲۶ فروردین در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی از نهادهای برخاسته از انقلاب بوده و منشا خیرات بزرگی در کشور بوده است.
باور و تقویت جهاددانشگاهی  توسط نمایندگان مجلس

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از ایسنا، منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت جهادی و جهاد علمی در حوزه تکنولوژی، فن و علم موثر خواهد بود.

وی جهاد دانشگاهی را یکی از رهاوردهای بزرگ انقلاب برشمرد و عملکرد واحد لرستان را شایسته تقدیر دانست و افزود: قطعا باید این نهاد که توزیع علم و خدمت به‌صورت جهادی می‌کنند مورد حمایت و تقویت شود.

وی با بیان اینکه نهادهایی با رویکرد جهاد دانشگاهی که در امر خیر و علمی به‌صورت جهادی تلاش می‌کنند باید تقویت شوند، افزود: جهاد دانشگاهی با مدیریت جهادی و جهاد علمی در حوزه تکنولوژی، فن و علم موثر خواهد بود.    

منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ‌ها موتور محرک توسعه هستند، گفت: با تقویت فرهنگ‌هایی همچون جهاد علمی می‌توان جامعه را به حرکت درآورد.

دکتر گودرزی بیان کرد: در ابعاد مختلف جهاد دانشگاهی کارهای موثری انجام داده و نیاز است خدمتگزاران مردم در مجلس این نهاد را باور و تقویت کنند.

وی از جهاد دانشگاهی لرستان و تلاش‌های صورت گرفته این واحد در استان قدردانی کرد.


نظر شما :