باهدف نوآوری در بازاریابی آنلاین؛
اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک « الگو» برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک "الگو" با هدف نوآوری در بازاریابی آنلاین، ارائه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه سازی و برگزاری کارگاه آموزشی، توانمند سازی مخاطبان و علاقه مندان به حوزه های برندسازی، فروش و بازاریابی آنلاین یکشنبه 27 بهمن ماه با همکاری جهاددانشگاهی علامه طباطبایی، سازمان فناوری اطلاعات ایران ( فاوا )، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی MBA دانشگاه علامه، گروه پاتکو و شرکت سنجاق در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه واقع در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
در این رویداد فرصتی فراهم شد تا شرکت کنندگان بتوانند رزومه خود را در اختیار حامیان و تیم الگو قرار بدهند و از این طریق تجربه بهتری از شبکه سازی را تجربه نمایند. همچنین کانترهایی جهت مشاوره شغلی تعبیه شده بود تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند در زمینه های مختلف کسب و کار مشاوره بگیرند.
از جمله کارگاه های برگزار شده در این رویداد می توان به کارگاه مدیریت برندسازی کسب و کارهای پوشاک، کارگاه کمپین های بازاریابی دیجیتال و کارگاه بازاریابی محتوا اشاره کرد.
در بخش اول این رویداد کاوه یزدی فرد مربی نوآوری کسب و کارها و مدیر ارشد نوآوری شرکت سحاب پرداز در خصوص نوآوری در mvp و محصول کسب و کارهای اینترنتی پوشاک، سام ضرابی مدیر گسترش هلدینگ زیوان تجارت گلدیس با موضوع خرده فروشی در مراکز خرید پوشاک و سهراب رحیمی مشاور برندینگ کسب و کارهای پوشاک با موضوع مدیریت برندسازی در کسب وکار پوشاک - بازاریابی و برندسازی توضیحاتی ارایه کردند.
در پنل دوم رویداد، کارآفرینان صنعت پوشاک و کارشناسان این حوزه دکتر شریعت پناهی مدیر اداره مشاوره و خانواده اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و بنیامین اسلامی مدیرعامل پوشاک الیاف طبیعی آندیا از راه های موفقیت، فرصت ها و چالش ها در این صنعتسخنرانی کرده و راهکارهایی در راستای فروش و طراحی و تولید و بازاریابی محصولات ارایه کردند.
در بخش سوم نیز منوچهر صدری خانلو مدیر عامل شرکت بازار آنلاین خدمات سنجاق در خصوص ترندهای محتوایی در تبلیغات همسان پوشاک و حامد وثوقی مشاور و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ وموسس آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده با موضوع کمپین های بازاریابی دیجیتال- اینفلوئنسر مارکتینگ صحبت کردند.
سپس در پنل نوآوری استارتاپ ها به گفت و شنود با علی عموزاده مدیر ارشد اجرایی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل، مهرشاد موسی خانی موسس و مدیر عامل شرکت جستجوگر اینترنتی لباس بوتیک )، سارا هاشمی موسس و مدیر عامل اپلیکیشن وینک و مهدی محسنیان (موسس و مدیر عامل شبکه اجتماعی تخصصی برندهای مد و پوشاک برندکده) پرداخته شد.
از دیگر برنامه های اجرایی این رویداد دریافت رزومه از شرکت کنندگان و معرفی آنان به استارتاپ ها و شرکت های حاضر در رویداد جهت مصاحبه کاری ، بازدید از شرکت دیجی کالا و مشاوره شغلی جهت مشاوره شرکت کنندگان و شبکه سازی و پرسش و پاسخ با دیگر شرکت کنندگان، حامیان و سخنرانان رویداد در راستای ارتباط و تعامل مضاعف بود.
نظر شما :