کتاب « راهنمای آبکاری الکترولس در محیط آزمایشگاه» منتشر شد

۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۲ کد : ۱۴۸۸۰ فرهنگی
کتاب " راهنمای آبکاری الکترولس در محیط آزمایشگاه" در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، چاپ شد
کتاب « راهنمای آبکاری الکترولس در محیط آزمایشگاه» منتشر شد

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، توسط شعبه سازمان انتشارات این واحد، کتاب " راهنمای آبکاری الکترولس در محیط آزمایشگاه "  تألیف پدرام وردی با شمارگان 500 نسخه دارای 358 صفحه در 8فصل، در قطع وزیری چاپ و وارد بازار کتاب شد.

لزوم آشنایی سریع دانشجویان علاقه­مند به تحقیق در این زمینه خصوصاً در رشته­هایی نظیر خانواده شیمی و مهندسی مواد از یک طرف و کمبود نیروهای مجرب آموزشی در این نوع آبکاری، اینجانب را بر آن داشت که دانسته­های عملیاتی خود در محیط آزمایشگاه را به زبان ساده و به صورت مکتوب در اختیار علاقه­مندان قرار دهم. در حالی که ریتم این کتاب نسبت به سایر کتاب­های انتشار یافته بسیار سریع­تر است، سعی شده است که تقریباً همه مفاهیم کلیدی و کاربردی با آخرین تغییرات و البته با استفاده از تصاویر متناسب ارائه شوند. در این کتاب از تکرار برخی از موضوعات نظیر کاربردها، عملیات­حرارتی و بررسی خواص فیزیکی و مکانیکی این پوشش­ها به دلیل کفایت منابع چاپی گذشته پرهیز شده است. اما از سویی دیگر به برخی کمبودها نظیر مبحث تر کننده­ها و فرمولاسیون سایر انواع آبکاری الکترولس به غیر از نیکل - فسفر پرداخته شده است. پیشنهاد می­شود که علاقه­مندان برای تکمیل مباحث مرتبط با فرآیند الکترولس به کتاب "نگرشی نوین بر آبکاری الکترولس نیکل" نیز رجوع کرده و آن را مطالعه نمایند.

گفتنی است؛ چاپ اول این کتاب در پائیز 1398 با قیمت 600 هزارریال عرضه شد.

علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912594 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اطلاع حاصل کنند.

 

 


نظر شما :