مدیر مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت اندیشه جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد:
برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ در این مرکز
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، رسول مرداننیک افزود: این مرکز با توجه به نیاز مخاطبانی که تمایل دارند در یک دوره فشرده اصول دیجیتال مارکتینگ را آموزش ببیند اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی به مدت 50 ساعت نموده است.
وی بیان کرد: ارتقاء سطح دانش، مهارت و خلاقیت در توسعه کسب و کار آنلاین شرکتها و توسعه اشتغال فردی از جمله اهداف این دوره آموزشی میباشد.
به گفته وی، این دوره جامع از پنج زیر دوره تشکیل شده که شامل استراتژی دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و بازاریابی محتوایی، بازاریابی در شبکههای اجتماعی، بهینهسازی وب سایت در موتورهای جستجوگر و آشنایی با ابزار گوگل می شود.
وی تصریح کرد: دقت نظر کارشناسان این مرکز در نیازسنجی بازار، تدوین اختصاصی محتوای دوره و اطمینان از کاربردی بودن مطالب آموزشی و همچنین انتخاب مدرسین مجرب در این حوزه، میتواند عاملی موثر در انتقال دانش، مهارت و تجربه به دانشپذیران دوره باشد.
وی تاکید کرد: هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ، هزینه کمتر، هدفمندسازی تبلیغات، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان است.
مدیر مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت اندیشه جهاددانشگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: این دوره از تاریخ ۱۶ آذرماه سال جاری با حضور علاقهمندان، دانشجویان و جوانان جویای کار به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی برگزار شده و نسل جدیدی از دانش بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها معرفی میکند.
مردان نیک بیان کرد: مکان برگزاری این دوره بلوار اندیشه، اندیشه 83 ، مجتمع فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی است.
نظر شما :