کتاب «یادگیری از شکست در کارآفرینان» منتشر شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، نویسنده این کتاب در نگارش به جای موفقیت کارآفرینان، بر شکستهای آنان تمرکز نموده است.
دین شفرد، تونتن ویلیامز، مارکوس ولف و هونگر پتزلت مولفین کتاب "یادگیری از شکست در کارآفرینان" هستند و مرتضی هندیجانیفرد و وجیهه وفایی از دانشجویان دکتری دانشگاه تهران آن را ترجمه کردهاند.
شکست کارآفرینان در کسب و کار خود، میتواند پیامدهای روانشناختی و اجتماعی بسیاری را برای آنان در پی داشته باشد، این کتاب، توجه خود را بر این پیامدهای روانشناختی و اجتماعی معطوف ساخته تا دریابد که چرا برخی افراد در مقایسه با سایرین، واکنشهای هیجانی منفی بیشتری به شکست دارند؟
همچنین در این کتاب به این موضوع پرداخته شده که چگونه هیجانات منفی میتوانند مدیریت شوند؟ چرا برخی افراد، تصمیم خود برای پایان دادن به کسب و کاری با عملکرد ضعیف را به تأخیر میاندازند؟ چرا کارآفرینان شکستخورده در برخی جوامع، بیش از جوامع دیگر، داغ ننگ میخورند؟ نقش محتوای هیجانی روایتهای شکست در فرآیند معنابخشی به شکست چیست؟ چرا برخی افراد، بیش از سایرین از شکستهای خود یاد میگیرند؟
کتاب "یادگیری از شکست در کارآفرینان" با اتکاء به نظریههای روانشناسی و کارآفرینی به این پرسشهای بنیادین پاسخ داده است. مخاطبان این کتاب، پژوهشگران آکادمیک، دانشجویان و متخصصان رشتههای کارآفرینی و روانشناسی صنعتی هستند.
گفتنی است، کتاب "یادگیری از شکست در کارآفرینان" توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قم منتشر شده است.
نظر شما :