برگزاری دوره آموزشی Microsoft SQL Server در آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی بزرگسالان شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۱۴۳۳ آموزش و کارآفرینی
مدیر مرکز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی بزرگسالان شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی Microsoft SQL Server در این مرکز خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی Microsoft SQL Server  در آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی بزرگسالان شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، عباس عبداله پور با بیان این مطلب افزود: Microsoft SQL Server یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی رابطه‌ای است که توسط شرکت مایکروسافت  ساخته شده‌است.

وی تصریح کرد: این نرم افزار به عنوان یک سرور پایگاه داده، این یک محصول نرم‌افزاری است که عملکرد اصلی‌اش ذخیره‌سازی و بازیابی اطلاعات با توجه به درخواست سایر برنامه‌ها می‌باشد - که ممکن است بر روی همان کامپیوتر یا یک کامپیوتر دیگر در یک شبکه (از جمله اینترنت) اجرا شود.

وی  افزایش مهارت‌های کامپیوتری،  بالا بردن شانس جذب در بازار فوق رقابتی کار و ارائه گواهینامه معتبر و قابل ترجمه را از ویژگی‌های این دوره در مرکز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی بزرگسالان شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی برشمرد.

مدیر مرکز آموزش‌‌های کوتاه مدت تخصصی بزرگسالان شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام این دوره به وب سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان رضوی به نشانی http://edu.jdm.ac.ir/ و یا به صورت حضور به این مرکز واقع در سه راه ادبیات – مجتمع دکتر علی شریعتی جهاددانشگاهی مشهد مراجعه نمایند.

 

 

 


نظر شما :