توافق نامه سطح خدمت

تعداد بازدید:۱۲۵۲

توافقنامه سطح خدمت جهاد دانشگاهی

مقدمه :
در این سند متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) هنگام دریافت خدمت از جهاد دانشگاهی به اطلاعاتی اساسی از قبیل ( رویدادها و دستاوردها، قوانین و مقررات، آیین نامه، شماره تماس مسوولین سازمان، راهنمای انجام خدمت، سوالات متداول، فرم های قابل دانلود و.. ) دسترسی خواهند داشت .

هدف :
ارائه خدمات مصوب جهاد دانشگاهی حضوری و الکترونیکی با رعایت ضوابط و مقررات قانونی به متقاضیان در کوتاهترین زمان ممکن.

تعهدات جهاد دانشگاهی :

    ارائه خدمات بهینه در کمترین زمان ممکن
    تصحیح و رفع اشتباهات درخواست ­کننده خدمت از طریق تعاملات آنلاین (سرویس پیام کوتاه، اطلاع رسانی در پنل کاربران)
    حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی متقاضیان خدمات/ کاربران
    پیاده سازی الکترونیکی خدمات و فرآیندهای مربوطه در صورت وجود زیرساخت های امنیتی لازم
    ایجاد وحدت رویه به منظور ارائه خدمت در ستاد و صف به متقاضی خدمت

تعهدات متقاضیان/کاربران :

  • حفظ حقوق بازنشر مطالب با ذکر نام جهاد دانشگاهی.
  • صحت اقلام اطلاعاتی درخواستی.

خدمات و تعرفه‌ها :
از آنجایی­که جهاددانشگاهی نهادی است عمومی و غیردولتی زیرنظر شورای عالی انقلاب فرهنگی لذا خدمات ارائه شده جنبه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی ... داشته، که شامل 8 خدمت اصلی و 35 زیر خدمت که براساس اولویت الکترونیکی گردیده­ اند. قوانین و آئین نامه­ های مرتبط در میز خدمت به ازای هر خدمت قابل مشاهده می­باشد.

  •  اجرای طرح های پژوهشی سفارش محور
  • ارائه آموزش­های مهارتی و تخصصی
  •  تولید و ارائه خدمات و محصولات دانش­بنیان
  •  اجرای برنامه‌های ترویجی، فرهنگی و هنری
  •  افکارسنجی
  •  توسعه برنامه­های ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی
  •  خبرگزاری و اطلاع رسانی
  •  مشارکت برای ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال دانش آموختگان

         

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات وبگاه جهاد دانشگاهی را به اطلاع می ­رساند:
وب گاه جهاد دانشگاهی امکان ثبت و پیگیری درخواست­ های انتقادات، نظرات، پیشنهادات، شکایات، مشاوره الکترونیکی و نظرسنجی خدمت را برای متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی در قسمت «ارتباط با ما» در هرکدام از خدمات ارائه شده فراهم گردیده است. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد. وب گاه جهاد دانشگاهی بر مبنای پایداری زیر ساخت­ های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده، تمامی تغییرات و بروز رسانی وب گاه جهاد دانشگاهی بدون خارج شدن وب گاه در دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.
هرگونه اشکال و نقص فنی، به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.