راهنمای استفاده از سامانه خدمات الکترونیک
راهنمای ثبت ضرایب حقوقی در سایت http://sajed.acecr.ac.ir
- هنگام ورود به سامانه در صفحه ورود نام کاربری و رمز عبور، در قسمت سال مالی، سال جاری را انتخاب نمایید.
- ابتدا در قسمت بالای صفحه، رسته مورد نظر را انتخاب کنید.
- اطلاعات مورد نظر را به صورت کامل درج نمایید.
- گزینه «ثبت» را کلیک نمایید.
- مسیر 2 تا 4 را برای تمام افراد مورد نظر تکرار نمایید.
- اطلاعات درج شده به صورت موقت ثبت و در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد. تا زمانیکه اطلاعات نمایش داده شده در این قسمت تأیید نهایی نشوند، کاربر میتواند آنها را ویرایش و یا حذف نماید.
- برای حذف یا ویرایش اطلاعات ثبت شده، ردیف فرد مورد نظر را در بخش 5 انتخاب و کلیک نمایید. اطلاعات فرد در قسمت بالایی فرم نمایش داده شده و قابل حذف و ویرایش میباشد. (پس از ویرایش اطلاعات، گزینه «ثبت» باید دوباره کلیک شود)
- اطلاعات مورد نیاز در کلیه ردیفها میبایست تکمیل گردد. در صورتیکه ردیفی خالی بماند، سیستم پیغام خطا داده و اطلاعات ثبت نمیگردد.
- در صورتیکه ردیفی به فردی تعلق نمیگیرد عدد آن را صفر درج نمایید.
- به منظور رعایت مسایل امنیتی، در صورتیکه سیستم برای مدت کوتاهی غیر فعال بماند از دسترس خارج خواهد شد و اطلاعاتی که «ثبت» نشده باشد از بین خواهد رفت. حتما پس از ورود اطلاعات اولیه، گزینه ثبت را کلیک نمایید.
- پس از ثبت اطلاعات کلیه افراد هیات علمی و غیر هیات علمی و اطمینان از صحت آنها و نهایی بودن ضرایب، گزینه «تأیید نهایی» را کلیک نمایید. دقت نمایید، پس از تأیید نهایی، ویرایش اطلاعات به هیچ عنوان امکانپذیر نمیباشد.
- تنها هنگامی «تایید نهایی» را کلیک نمایید که از نهایی شدن کلیه ضرایب همه اعضای واحد، اعم از هیات علمی و غیر هیات علمی، مطمئن باشید. برای تایید نهایی کردن ضرایب عجله نفرمایید و در صورت تایید نهایی ضرایب لطفا جهت باز کردن مجدد سامانه تماس نگیرید. باز کردن مجدد سامانه به هیچ عنوان مقدور نمی باشد.