پرسش های متداول - تولید و ارائه خدمات و محصولات دانش بنیان

تعداد بازدید:۹۲۳
  1. آیا امکان پیگیری درخواست ها برای محصولات وجود دارد؟
    بله، پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برای شما ایمیل خواهد شد و در هر زمان مورد نظر می توانید پیگیری کنید.
  2.  چطور سفارش خود را ثبت کینم؟
    بله، پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برای شما ایمیل خواهد شد و در هر زمان مورد نظر می توانید پیگیری کنید.
  3. آیا امکان ارسال محصولات به خارج از کشور وجود دارد؟
    بله، پس از ثبت سفارس در سایت، سفارش شما بررسی خواهد شد و پس از انجام اقدامات لازم ارسال به خارج از کشور میسر خواهد بود.
  4. در صورت نیازمحصولات به صورت سفارشی نیز ارائه خواهند شد؟
    برای بعضی از محصولات که امکان ساخت محصول بصورت CUSTOMIZED باشد.
  5. امکان خرید دانش فنی محصولات نیز وجود دارد؟
    برای برخی از محصولات، پس از بررسی سفارش و نوع محصول و رایزنی با مدیران پروژه ها امکان پذیر می باشد.