پرسش های متداول - تولید و ارائه خدمات و محصولات دانش بنیان
- آیا امکان پیگیری درخواست ها برای محصولات وجود دارد؟
بله، پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برای شما ایمیل خواهد شد و در هر زمان مورد نظر می توانید پیگیری کنید. - چطور سفارش خود را ثبت کینم؟
بله، پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برای شما ایمیل خواهد شد و در هر زمان مورد نظر می توانید پیگیری کنید. - آیا امکان ارسال محصولات به خارج از کشور وجود دارد؟
بله، پس از ثبت سفارس در سایت، سفارش شما بررسی خواهد شد و پس از انجام اقدامات لازم ارسال به خارج از کشور میسر خواهد بود. - در صورت نیازمحصولات به صورت سفارشی نیز ارائه خواهند شد؟
برای بعضی از محصولات که امکان ساخت محصول بصورت CUSTOMIZED باشد. - امکان خرید دانش فنی محصولات نیز وجود دارد؟
برای برخی از محصولات، پس از بررسی سفارش و نوع محصول و رایزنی با مدیران پروژه ها امکان پذیر می باشد.