پرسش های متداول - ارائه آموزش های تخصصی و مهارتی
1- اگر فراگیر نتواند با نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار دارد وارد پنل خود شود باید چه اقدامی انجام دهد؟
باید با کارشناس واحد مربوطه تماس بگیرد تا کاربری ایشان را اگر غیر فعال شده فعال و رمز عبور ایشان را بازنشانی کند.
2- اگر در زمان پرداخت آنلاین پول از حساب فراگیر کسر شد ولی در پنل ایشان ثبت نام درج نشد باید چه اقدامی انجام دهد؟
فراگیر باید کد ارجاعی که در زمان ثبت نام آنلاین به فراگیر داده می شود را برای کارشناس واحد مربوطه ارسال کند تا کارشناس به واحد پشتیبانی ارجاع دهد.
3- اگر فراگیر از شرکت در دوره ای منصرف شد چه اقدامی باید انجام دهد؟
فراگیر باید از پنل خود قسمت انصراف آن دوره با درج شماره حساب و شماره شبا جهت انصراف اقدام یا در خواست نماید و باقی مراحل در پنل کارشناس انجام می گیرد.
4- علت ممانعت از ثبت نام فراگیر در بعضی مواقع چیست؟
فراگیران انصرافی که کلاسهای آنها به صورت اقساطی ثبت شده و تاریخ انصراف آنها بعد از سر رسید اقساط بوده و هنوز آن قسط را پرداخت نکرده اند مبلغ آن قسط بعد از انصراف به عنوان بدهکاری در نظر گرفته می شود فراگیر باید با کارشناس مربوطه تماس بگیرد و جهت چگونگی رفع آن راهنمایی بگیرد.
5- زمان برگزاری دوره در پنل فراگیر در کجا نمایش داده می شود؟
در قسمت کلیه دوره ها وارد اطلاعات بیشتر که شویم می توانند تاریخ برگزاری آنرا ببینیم.
6- فراگیر از کدام قسمت می تواند رمز عبور خود را ویرایش کند؟
زمانی که فراگیر وارد پنل خود می شود سمت چپ بالای صفحه در قسمت کلمه ی عبور می توان نسبت به تغییر آن اقدام نمود.
7- چه اطلاعاتی در حساب کاربری در پنل فراگیر قابل تغییر است؟
اطلاعات تماس( تلفن همراه و تلفن ثابت) ، پست الکترونیک، آدرس ، عکس و نام کاربری که پیش فرض کد ملی می باشد قابل تغییر در پنل فاگیر نمی باشد و جهت ویرایش آن باید با کارشناس مربوطه هماهنگ کنند.
8- اگر فراگیر مبلغی از ترم های قبل بستانکار بوده در ثبت نام جدید پرداخت آن به چه صورت است؟
مبلغ بستانکاری از شهریه ی دوره کم می شود و مابه التفاوت آن برای درگاه ارسال می شود.
9- اگر فراگیری از دوره های قبل بدهکار باشد در ثبت نام جدید آنلاین پرداخت آن به چه صورت است؟
مبلغ بدهی به شهریه دوره جدید اضافه می شود و. جمع آن برای در گاه ارسال می گردد.
10- اگر فراگیر بدهکار باشد آیا از طریق پنل خود می تواند نسبت به پرداخت بدهی اقدام کند؟
بله ، زمانی که وارد پنل خود می شود در صفحه ی اول در صورت بدهکار بودن مبلغ بدهی فراگیر نمایش داده می شود که در زیر آن درگاه مورد نظر را انتخاب نموده و وارد صفحه ی درج اطلاعات کارت بانکی و پرداخت می شود.