افتخارآفرینی دانشجوی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی در مسابقات بین‌المللی دانشگاه هاروارد

۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۲ کد : ۷۵۵۶۸ پژوهش و فناوری
یکی از دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی در مسابقات بین‌المللی دانشگاه هاروارد موفق به کسب رتبه دوم این مسابقات شد.
افتخارآفرینی دانشجوی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی در مسابقات بین‌المللی دانشگاه هاروارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی، آرین آبسالان، دانشجوی رشته آمار ورودی ۱۴۰۱ دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی، در رقابت‌های بین‌المللی «پازل هانت ۲۰۲۴» دانشگاه هاروارد موفق به کسب سرتیفیکیت نقره شد.

مسابقه «پازل هانت هاروارد» یکی از معتبرترین و چالش‌برانگیزترین رقابت‌های جهانی در زمینه حل معما و پازل‌های منطقی است که سالانه به میزبانی دانشگاه هاروارد برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مهارت‌های تفکر انتقادی، تحلیل و خلاقیت شرکت‌کنندگان را به چالش می‌کشند و کسب هر گونه موفقیت در آن، نمایانگر توانمندی برجسته در حل مسائل پیچیده است.

کسب این افتخار توسط آبسالان، نه تنها نشان‌دهنده استعداد و پشتکار فردی او، بلکه افتخاری برای دانشگاه علم و فرهنگ به شمار می‌آید و بیانگر نقش این دانشگاه در حمایت و پرورش استعداد‌های نخبه در عرصه‌های بین‌المللی است.

موفقیت‌های دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ در رقابت‌های علمی بین‌المللی، ‌امیدواری‌ها را برای درخشش بیشتر در آینده افزایش می‌دهد.


نظر شما :