تمدید عضویت جهاددانشگاهی صنعتی شریف در فهرست شرکت های مجاز بازرسی فنی

۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۲ کد : ۵۹۸۰۸ پژوهش و فناوری
عضویت مرکز توسعه تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به مدت ۳ سال در فهرست شرکت های مجاز بازرسی فنی تمدید شد.
تمدید عضویت جهاددانشگاهی صنعتی شریف در فهرست شرکت های مجاز بازرسی فنی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، عضویت مرکز توسعه تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به مدت ۳ سال در فهرست شرکت های مجاز بازرسی فنی تمدید شد.

با ابلاغ دکتر فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه­ های نوین آبیاری، مرکز توسعه تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، براساس ارزیابی و سوابق فعالیت های انجام شده، مجددا و به مدت 3 سال دیگر در فهرست شرکت­ های مجاز بازرسی فنی مجری طرح سامانه­ های نوین آبیاری معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت.

مهندس علی مهدی­زاده مدیر مرکز توسعه تکنولوژی با اعلام این خبر افزود، سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف طی 28 سال گذشته در زمینه تجهیزات و تکنولوژی های سامانه های نوین آبیاری همکاری­ های متعددی با وزارت جهاد کشاورزی داشته است. همکاری مداوم با سازمان جهاد کشاورزی استان‌های مختلف کشور، مجری سامانه‌ های نوین آبیاری، مجری طرح جامع شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی و رودخانه‌های مرزی کشور و مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در زمینه تخصصی سامانه های نوین آبیاری از سوابق تخصصی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف طی سالیان گذشته می باشد.

پژوهشکده توسعه تکنولوژی براساس تجارب و دانش موجود و با اتکا به کارشناسان خبره و آزمایشگاه­ های خود و تجارب موفق متعدد در صنایع متعدد و مختلف حضور داشته و با شناخت از توان تولید داخل و ارتباطات سازنده با شرکت­ های مشاور و تولیدکنندگان ماشین­ها و تجهیزات آبیاری و استفاده از پتانسیل دانش فنی موجود در مجموعه از جمله دانش طراحی، دانش موادی، اصول کیفی و استانداردسازی و دانش جذب، در جهت انتقال و توسعه تکنولوژی این سیستم­ ها در کشور گام برداشته است.

مرکز توسعه تکنولوژی از مراکز زیرمجموعه این پژوهشکده در طی بیش از ربع قرن فعالیت در زمینه تدوین دانش فنی، تدوین استانداردهای ملی، ارزیابی و ممیزی تولیدکنندگان، بازرسی فنی و کنترل کیفیت، آزمون و ارزیابی عملکرد انواع تجهیزات و سامانه­ های نوین آبیاری و تکنولوژی های این حوزه اقدام نموده و هم اکنون نیز در حال ادامه فعالیت می­ باشد.

کلید واژه ها: پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف


نظر شما :