به همت معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان؛

دوره آموزشی «مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» برگزار شد

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۷ کد : ۳۱۲۷۹ آموزش و کارآفرینی
دوره آموزشی «مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» باهدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت‌های آنان برگزار شد.
دوره آموزشی «مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، دوره آموزشی «مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع» به مدت  16 ساعت ویژه مدیران و کارشناسان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

همچنین این دوره آموزشی به مدت 8 ساعت ویژه اعضای غیر کارشناس این واحد برگزار شد.

این دوره با هدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت های آنان در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع، پیش بینی شده است. 

گفتنی است؛ دکتر بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور حوزه کسب و کار به عنوان مدرس این دوره، به ارایه مباحث پرداخت.

کلید واژه ها: آموزشی واحد صنعتی اصفهان دوره


نظر شما :