رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف؛

ارائه مدل پیشرفت در کشور از دستاوردهای زنده یاد «کاظمی آشتیانی» بود

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۵ کد : ۶۶۹۴۱ عمومی تاپ خبر
رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف گفت: از دستاوردهای مهم زنده یاد کاظمی آشتیانی ایجاد مدل پیشرفت برای نخبگان و تیم سازی در قالب هر سازمانی برای رسیدن به اهداف بود.
ارائه مدل پیشرفت در کشور از دستاوردهای زنده یاد «کاظمی آشتیانی» بود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، دکتر محسن مردانی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با اشاره به تلفیق ایمان، عمل و عزم جهادی در شخصیت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی گفت: دکتر کاظمی آشتیانی با مدیریت در جذب نیروهای توانمند و در عین حال معتقد و با هدف نگهداشت نخبگان در کشور، برای رسیدن به اهداف خود در جهت رفع نیازهای علمی کشور گام بزرگی برداشت.

وی در رابطه با تاسیس پژوهشگاه رویان گفت: به نظر بنده یکی از اهداف ایشان آن بود که به کشور و جهان ثابت کند نیروهای نخبه و در عین حال معتقد به مبانی اسلام، توانمندی انجام پروژه‌های نوآورانه را دارند و می‌توانند مشکلات روز جامعه را حل کنند که با به سرانجام رساندن موضوع ناباروری و نیز شبیه سازی های انجام شده، هدف مذکور محقق شد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با بیان اینکه از دیگر اهداف زنده یاد کاظمی آشتیانی تبدیل پژوهشگاه به مرجعیت علمی کشور در حوزه تخصصی خود، ساختن یک تیم قوی و نگهداشت نیروهای نخبه این حوزه در کشور بود، تصریح کرد: ایجاد خودباوری در کشور و نشان دادن اهمیت تلاش برای حصول موفقیت نقش بزرگ زنده یاد کاظمی آشتیانی بود.

دکتر مردانی در ادامه گفت: از دیگر دستاوردهای مهم دکتر کاظمی آشتیانی ایجاد مدل پیشرفت برای نخبگان و تیم سازی در قالب هر سازمانی برای رسیدن به اهداف بود.

رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف تأکید کرد: ما باید با الگو قراردادن مدل پیشرفت زنده یاد کاظمی آشتیانی موضوعاتی را انتخاب نماییم که همزمان علاوه بر غنای علمی، امکان حل مسایل روز و آینده نزدیک کشور را داشته باشد. در ضمن با حرکت در جهت پیشرفت کشور برای رسیدن به هدف، مشکلات سر راه را مرتفع نماییم و منتظر مهیا شدن همه شرایط نمانده و به اصلاح مسیر حرکت خود بپردازیم.

دکتر مردانی گفت: در آخر میتوانیم با ایجاد تیم های نخبگانی هرچند کوچک در کشور، با تلفیق علم، ایمان، عمل و عزم جهادی، به دستاوردها و افتخارات بزرگی رسیده و با توفیق الهی یک الگوی پیشرفت برای جامعه معرفی نماییم.َ

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :