رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در مشهد خبر داد:

برگزاری دوره مجازی مهارت‌های کاریابی ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌ها

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۷ کد : ۶۵۴۷۱ آموزش و کارآفرینی
احمدافروغی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در مشهد گفت: دوره مجازی مهارت‌های کاریابی ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
برگزاری دوره مجازی مهارت‌های کاریابی ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، احمدافروغی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در مشهد گفت: دوره مجازی مهارت‌های کاریابی ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

احمدافروغی با بیان این مطب گفت: ثبت نام این دوره از طریق وب سایت http://razavi.jdereg.ir/?regin=422338 تا 20 آذرماه سال جاری ادامه دارد و از 21 آذرماه نیز دروه شروع می‌شود.

وی زمینه‌های شغلی در ایران، روش‌های کاریابی، چالش‌های پنهان در شغل‌یابی و راه‌های برون از تله بیکاری را از جمله سرفصل‌های این دوره برشمرد.

به گفته وی، روش‌های دیده شدن در مسیریابی شغلی، تضمین حرفه شغلی، مشاغل روبه زوال و مشاغل آینده، شناخت روندهای حاکم بر بازرکار و صنعت، انجام چند آزمون شغلی، مهارت‌ها و مدارک تحصیلی و کاریابی در داخل و خارج از دیگر سرفصل‌های این دوره است.

مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به این که این دوره دارای آزمون مجازی است، خاطرنشان کرد: در پایان به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر و قابل ترجمه ارائه می شود.


نظر شما :