مرکز آموزشی شیخ کلینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان افتتاح شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۴ کد : ۵۶۷۷۹ آموزش و کارآفرینی
مرکز شیخ کلینی به عنوان ششمین مرکز آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، همزمان با سالروز بزرگداشت شیخ کلینی افتتاح شد.
مرکز آموزشی شیخ کلینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، مراسم افتتاح مرکز آموزشی شیخ کلینی با حضور رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان، معاونان و جمعی از مدیران و کارکنان این واحد، عصر روز دوشنبه(18 اردیبهشت‌ماه) برگزار شد.

پس از افتتاح این مرکز، جشن «باران شادی» با حضور والدین و کودکان برگزار شد. همچنین مجموعه کتاب‌های ادب1 با حضور دکتر رضاعلی نوروزی، نویسنده و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان رونمایی شد.

دکتر مهدی ژیان‌پور، رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان در مراسم افتتاح مرکز شیخ کلینی، با اشاره به اینکه افراد زیادی برای راه اندازی و افتتاح این مرکز تلاش کردند، اظهار امیدواری کرد که ثمرات فعالیت این مرکز به جهاددانشگاهی و شهر اصفهان برسد و بتوانیم مایه غنای ذهن کودکان و نوجوانان اصفهان باشیم.

وی به اهمیت و جایگاه مفهوم تربیت اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت‌های اصلی جهاددانشگاهی تربیت انسان‌ها و مربی‌گری است و همه ما باید به این رسالت افتخار کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه معلم و مربی شأن و مقام بالایی است و باید لیاقت آن را داشت، افزود: هر اتفاقی که در جهاددانشگاهی اصفهان می‌افتد حاصل کار یک تیم است که ثمره آن دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه این روحیه و رویکرد تیمی همه جا وجود ندارد، گفت: گاهی این ویژگی شاخص جهاددانشگاهی اصفهان را فراموش می‌کنیم، اما اتفاقی مثل همه‌گیری کرونا که ناگهان 70 درصد از درآمدهای ما را تحت تاثیر قرار داد باعث شد بار دیگر به یاد آوریم این روحیه یک شبه به وجود نیامده و حاصل یک فرهنگ است که امیدوارم همچنان قدرتمند ادامه پیدا کند.

دکتر ژیان‌پور یادآور شد: در آغاز ماموریتم در جهاددانشگاهی واحد اصفهان، مرکز آموزشی خواجو افتتاح شد و امروز که بیش از دو سال می‌گذرد خوشبختانه رشد کمی و کیفی حوزه آموزش چشمگیر بوده است. امیدوارم این مجموعه نیز بتواند فعالیت خوب و موثری در حوزه کودکان و نوجوانان داشته باشد.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای مأموریتم جهاددانشگاهی را شکوهمند می‌خواستم، تاکید کرد: تجارب این سال‌ها کمک می‌کند قدم‌های محکمی برای ساختن یک سازمان باشکوه برداریم و یقیناً با تلاش همه جانبه، سریع‌تر به نتیجه خواهیم رسید.

افسون نیازبخش، معاون آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان نیز در این مراسم، به داستان راه‌اندازی این مرکز اشاره و تصریح کرد: باتوجه به معضلات چند سال اخیر برای تأمین فضاهای آموزشی، برنامه‌ای برای راه‌اندازی این مرکز نداشتیم، اما به این ساختمان به عنوان یک فرصت نگاه کردیم و برای بهینه‌سازی فضای آن برنامه‌ریزی کردیم، تا امروز که این مرکز با کیفیت خوبی طراحی و تجهیز شده و در اختیار کودکان قرار گرفته است. در ادامه نیز تلاش می‌کنیم بهترین بهره‌برداری را از مرکز شیخ کلینی داشته باشیم و از این تجربه جدید سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی این مرکز ارائه آموزش‌های مهارتی ویژه کودکان و نوجوانان است، افزود: این مرکز ظرفیت 200 نفر آموزش در هر ساعت آموزشی را دارد.

نیازبخش، گروه سنی مخاطب این مرکز را از 8 تا 18 سال اعلام کرد و گفت: مرکز شیخ کلینی دارای ۱۳ فضای آموزشی و کارگاهی است و آموزش‌های مهارتی و رویدادهای آموزشی از دوره‌های پیش بینی شده در این مرکز جدید است. 

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان از آغاز ثبت نام ترم تابستان این مرکز از خردادماه خبر داد و گفت: هدفمان این است که در کمپ تابستانه، دوره‌های مهارتی برای کودکان و نوجوانان تعریف شود تا مهارت‌های مورد نیاز را برای تطبیق با مشاغل و جهان آینده بدست آورند.

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :