کارگاه آموزشی «عصرانه گرافیک» برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی البرز، سجاد فروغی، مدرس رشته گرافیک مرکز آموزش علمی کاربردی جهادد دانشگاهی و مسوول برگزاری این کارگاه گفت: ارائه مسیر به دانشجو جهت ورود به بازار کار و داشتن یک موسسه یا آژانس تبلیغاتی هدف اصلی این کارگاه بود.
وی افزود: نحوه گرفتن سفارش و ارتباط با سفارش دهنده، تعامل و روابط عمومی، روانشناسی جامعه و سفارش دهنده و نمایش جنبه هنری کار به مشتری از موضوعاتی بود که در این کارگاه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
فروغی اظهار کرد: اهمیت شرکت در جشنواره های گرافیک، برگزاری نمایشگاه ها، اشتغال زایی از طریق شاخه های مختلف گرافیک از موضوعات مورد تاکید این کارگاه بود.
اونیش امین الهی، مدرس، طراح گرافیک و مشاور برندینگ که امسال نیز دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر است، در این کارگاه به بحث ایده پردازی و گرافیک پرداخت و گفت: برای رسیدن به یک ایده بکر باید با آن زندگی کرد و البته نباید فراموش کرد تولید ایده پنجاه درصد کار است و پنجاه درصد دیگر فروش ایده است که باید مد نظر گرافیست ها قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: طراح گرافیک همیشه باید جلوتر از مردم باشد و این یک اصل کلی است و در عین حال باید مخاطبان را در نظر گرفت بنابراین یکی از مهم ترین رسالت های طراحان باید بالاتر بردن سطح سلیقه و سواد بصری مردم باشد و برای این کار، راهی جز آرام آرام جلو بردن افکار عمومی وجود ندارد.
نظر شما :